תוכנת העריכה הגרפית Pixelmator תגיע בקרוב לאייפד

חברת אפל חשפה את טאבלט ה-iPad Air 2 ביום חמישי, וכמיטב המסורת, העלתה לבמה מספר מפתחים שהראו כיצד האפליקציות שלהם מנצלות את מפרטו העצמתי והמסך המרהיב. להפתעתנו, לבמה עלו הפעם מפתחיה של תוכנת עריכת התמונות הפופולרית (מאוד) למחשבי המק – Pixelmator. הם הציגו הדגמה ראשונה של גרסה חדשה של Pixelmator עבור האייפד, שתהיה לטענתם בעלת אותן יכולות, ולא “גרסה מסורסת”.

אחד היתרונות הגדולים של טאבלטי האייפד השונים הוא היצע האפליקציות העשיר שזמין בעבורם, כשלפי הספירה של אפל מדובר ביותר מ-650,000 אפליקציות. ישנן אפליקציות רבות המאפשרות לבצע עבודה אמיתית כמו עריכת מסמכים, אולם אפליקציית עריכת תמונות עם יכולות השוות לאלו במחשב האישי, עוד לא ראינו. לפי מפתחי Pixelmator, המצב ישתנה בקרוב עם השקת הגרסה לאייפד.

[vimeo]http://www.vimeo.com/108811901[/vimeo]

sneak-peek-pixelmator-for-ipad_01תוכנת עריכת התמונות Pixelmator מבוססת על עבודה עם שכבות, בדומה לפוטושופ. מגוון הכלים עברו התאמה למסך המגע עם מנגנון צביעה חדש וייחודי, אפקטים טיפוגרפיים שונים (טקסט), צורות ועוד. האפליקציה תתמוך אפילו בקבצי פוטושופ, וניתן יהיה להמשיך עריכה של פרוייקטים מהמחשב האישי על גבי האייפד האישי על האייפד, ולהיפך, זאת באמצעות סנכרון מול שירות הענן iCloud ויכולת ההמשכיות החדשה שאפל הציגה עם OS X Yosemite.

אפליקציית Pixelmator עבור האייפד תושק לפני סוף השנה במחיר של $4.99.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים