וידאו: Samsung Galaxy S4 מריץ את אנדרואיד 5.0 Lollipop

אנחנו יודעים שסמסונג מתכוננת לקראת שחרור עדכון אנדרואיד 5.0 Lollipop עבור מכשירי הדגל שלה לשנת 2014: Galaxy S5 ו-Galaxy Note 4. הדלפות של העדכון ראינו עד כה עבור מכשירים אלו והיום אנחנו מביאים לכם את העדכון על סמארטפון הדגל מהשנה שעברה, Samsung Galaxy S4, שבטח מעניין רבים לא פחות.

ההדלפה מגיעה מאתר SamMobile בדמות וידאו, המציג את סמארטפון ה-Galaxy S4 עם ממשק המשתמש TouchWiz והעדכונים השונים שאנדרואיד 5.0 Lollipop מביאה אליו. ההשפעה של שפת העיצוב החדשה Material Design על TouchWiz בולטת בעיקר בכל הנוגע לאנימציות, צבעים נועזים והעיצוב החדש של ההתראות. לטענת המציג בוידאו, ניתן לשים לב לשיפור בביצועים בעקבות העדכון, אבל עדיין רואים בבירור לאגים – סביר להניח כי מדובר בגרסה לא סופית.

דגם ה-Samsung Galaxy S4 הנראה בוידאו מבוסס ערכת השבבים Exynos של סמסונג, כמו הדגם שנמכר בישראל. אין כרגע תאריך רשמי לקבלת עדכון אנדרואיד 5.0 עבור המכשיר, אבל לפי השמועות ישוחרר בתחילת 2015. להזכירכם, מכשירי ה-Galaxy S5 ו-Galaxy Note 4 צפויים לקבל את העדכון, שככל הנראה יהיה בעל תוספות רבות זהות, בחודש דצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים