בשעה טובה: WhatsApp מגיעה לדפדפן

WhatsApp Logo

שירות המסרים המידיים WhatsApp עושה היום צעד משמעותי ומתבקש שהמתנו לו רבות – השקת גרסה לדפדפן. WhatsApp עושה דרכה מאפליקציה בלעדית למובייל למעט גלובלית יותר עם גישה מהמחשב האישי באמצעות אפליקציית ווב. הגישה מעט מוגבלת, שכן היא דרך דפדפן כרום בלבד וזמינה רק למשתמשי אנדרואיד, בלקבארי ו-Windows Phone.

אל תתחילו לפתח ציפיות לתחליף מלא לאפליקציית WhatsApp בסמארטפון, כאשר בחברה מדגישים שמדובר בתוספת של השירות המאפשרת הצגת השיחות במחשב האישי. עיקר השימוש בשירות עדיין יעשה באמצעות האפליקציה. אפילו ההתחברות לגרסת הדפדפן דורשת את הסמארטפון שלכם, כאשר תצטרכו לסרוק ברקוד בעמוד האינטרנט web.whatsapp.com באמצעות אפליקציית WhatsApp (דרוש עדכון לגרסה האחרונה מחנות האפליקציות ואז כניסה בתפריט ל-“WhatsApp Web”). משתמשי iOS נמצאים כרגע מחוץ למסיבה, לטענת החברה, בגלל מגבלות של הפלטפורמה מבית אפל. משתמשי אנדרואיד בגרסאות ישנות או ROM-ים מותאמים עלולים לגלות שגם עבורם הגישה לא אפשרית כרגע.

לאחר סריקת הברקוד המסך יתרענן אוטומטית ואז יוצגו לכם כל השיחות עם החברים שלכם, כפי שהן מופיעות בסמארטפון, כולל תכני מולטימדיה. הממשק של WhatsApp בדפדפן דומה מאוד לזה מהמובייל ותתמצאו בו מידית. חדי העין ישימו לב שהוא גם מממש את עקרונות העיצוב של Material Design, אותם מקדמת גוגל בפלטפורמות שלה.

Whatsapp-web-login

גרסת הדפדפן תאפשר לשלוח לחברים ב-WhatsApp הודעות, קבצי תמונה, וידאו ואודיו. ניתן לחפש את ההתכתבות עם אנשי הקשר איתם בצעתם שיחות וליצור שיחות חדשות עם אנשים הקשר שלכם מהסמארטפון. בנוסף, תומכת גרסת הדפדפן בהתראות דרך דפדפן כרום, כך שתקבלו לדפדפן התראה עם כל הודעה חדשה. מההתנסות שלנו, הודעות שנשלחות מהסמארטפון מוצגות כמעט מידית בדפדפן ולהיפך.

לגישה לגרסת הרשת של וואטסאפ – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים