הכירו את Cimagine – סטארטאפ כחול לבן אשר יסייע לכם בקניית פריטי ריהוט

מקור: cimagine

כבר מספר שנים שתחום המציאות הרבודה (Augmented Reality) נותר תקוע במקומו. מלבד שירותי משחק פשוטים, הטכנולוגיה טרם פרצה לחיינו בסערה, אך כעת נראה שתחום זה מקבל זריקת מרץ דווקא מארצנו הקטנה. חברת סטארטאפ ישראלית בשם Cimagine פיתחה אפליקציה למכשיר האייפד, המאפשרת למשתמש להציב פריטי ריהוט ברחבי הבית באופן וירטואלי, ובכך לבחון אותם ואת שילובם בחדר לפני ביצוע הרכישה.

לפני שאנחנו צוללים להסברים, חשוב להבהיר את תכליתו הבסיסית של המוצר: מדובר באפליקציה, אשר זמינה לפלטפורמת iOS בלבד, המעניקה לצרכן את האפשרות לדמות את פריט הריהוט אותו הוא רוצה לרכוש בתוך חלל ביתו, וזאת על מנת לסייע בבחינת התאמת הפריט למרחב בו הוא אמור להימצא. במילים אחרות, באמצעות הטכנולוגיה תוכלו לבחור פריט כלשהו מחנות הרהיטים האינטרנטית הנתמכת ובשילוב מצלמת המכשיר “למקם” אותו באופן וירטואלי בתוך החדר.

לאחרונה הצליחה Cimagine לחתום על שיתוף פעולה עם חנות האינטרנט הבריטית Shop Direct, כאשר נכון להיום, כ-1000 פריטים ניתנים להדמיה באמצעות האפליקציה של החברה הישראלית. מלבד ההישגים הנוכחיים, תכניותיה של החברה מרקיעות שחקים, והעמל בנוגע לשילוב היישום בחנויות אחרות נמצא בעיצומו. ניתן להחשיב את המוצר כקפיצת מדרגה משמעותית בחוויית הצריכה המודרנית, כשביכולותו להעניק לצרכן את האפשרות לקנייה נכונה ונבונה יותר של פריטים מתחום הריהוט והבית.

בהודעה שפרסמה החברה הצעירה, הוסבר כי Cimagine משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת שפיתחה בעצמה המאפשרת הצגת עצמים תלת ממדיים בקצב של 30 פריימים בשנייה. בהמשך להסבר, נאמר כי הפלא מתרחש באמצעות מנוע ייעודי, המנתח את הסביבה בזמן אמת ומציב בה את העצם באופן חלק.

מלבד המנוע המתקדם של המערכת, מתהדרת החברה בפשטות שבהוספת פריט לאתר – שורת קוד אחת היא זו המקשרת בין עמוד פריט הריהוט לבין היישום שבמכשיר. נתון מרשים זה הופך את הטמעת המוצר בחנויות למשימה פשוטה במיוחד עבור החנויות השונות.

המציאות הישראלית

חברת Cimagine הוקמה על ידי יוני נבו, ניר דאוב, עוזי אגרי ואבישי אברהם, ובראיון קצר שנערך עם גאדג’טי הסביר לנו יוני נבו, מנכ”ל Cimagine, כיצד החל תהליך הקמת החברה. כמרבית הסטארטאפים, הצורך לפיתוח המוצר הגיע בעקבות חוויה אישית של מייסדיו – כאב הראש שבמעבר הדירה ואבזורה היה משותף והם הרגישו כי הם חייבים למצוא לכך פתרון.

נבו ציין כי בהתחלה כל מייסדי החברה היו בעלי משרות בכירות בחברות הייטק בארץ, ואט אט, עם צמיחת החברה, הם החלו להקדיש עוד ועוד זמן ומשאבים לטובת Cimagine. מלבד זאת, נבו הוסיף כי הם לקחו חלק בחממה של המדען הראשי ביקנעם, ושכעת הם ממשיכים לעבוד על מוצרי החברה מכפר יהושע.

לקינוח, פירט נבו כי לאורך תהליכי ההקמה נתקל הצוות בלא מעט קשיים, אך ציין ש”עם טכנולוגיה פורצת גבולות, עבודת צוות והתאמה לשוק, ניתן להתגבר על כל קושי”.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים