בקרוב באנדרואיד: אפליקציה המאפשרת תגובה מהירה דרך כל אפליקציות ההודעות

כולנו עברנו את זה: אתם נמצאים בשיאו של משחק או סרטון ופתאום נשלחה אליכם הודעת SMS או ווטסאפ – ואין דבר יותר מעיק מלהכנס לאפליקציה, להגיב להודעה ולאחר מכן לחזור למשחק או הסרטון בו צפינו. לשם כך, הפונקציה הנוחה והטובה ביותר הינה Quick Reply (תגובה מהירה), המאפשרת למשתמש להגיב חזרה ללא הצורך בקפיצה לאפליקציה עצמה ממנה הגיעה ההתראה.

פיצ׳ר זה אמנם מגיע ישירות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך מוגדר לאפליקציות מסויימות בלבד, כשחלק מהיצרניות אף לא כוללות אותו בממשק אותו מלבישות על גבי מערכת ההפעלה הנקייה.

על מנת לספק מענה לצורך זה, לקח על עצמו המפתח המכונה MohammadAG את פיתוחו של פיצ׳ר תגובה מהירה אותו יוכל המשתמש להתקין עצמאית ויפעל במגוון רחב של אפליקציות מהם מקבל המשתמש הודעות. כעת מציג המפתח וידאו המדגים את האפליקציה אותה פיתח.

הסרטון מציג את האפליקציה, אליה מתייחס כ״Heads Up Quick Replies״ בפעולה. ניתן לראות כי כאשר מקבל המשתמש הודעה, היא תוצג בבאנר בחלקו העליון של המסך ובמשיכה מטה של ההתראה, יוכל המשתמש להגיב במהירות ולשלוח את ההודעה – כמעט וזהה לחלוטין לאופן בו מיושם פיצ׳ר התגובה המהירה ב-iOS 8.0 ומעלה. האפליקציה צפויה לספק את הפונקציה על כלל האפליקציות דרכן שולח המשתמש הודעות, בהן ווטסאפ, מסנג׳ר, Hangouts ועוד.

האפליקציה החדשה לא תדרוש מן המשתמשים לבצע רוט למכשיר האנדרואיד שלהם, כך שמרבית מכשירי האנדרואיד מגרסה 4.4 KitKat ומעלה יוכלו לבצע בה שימוש. Heads Up Quick Replies טרם שוחררה, אך ייתכן כי גרסת בטא או אלפא שלה תראה אור בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים