הוכרז: Dishonored 2 – משחק ההמשך לסדרה מבית Arkane Studios

Bethesda הכריזה על Dishonored 2, ההמשך לאחד המשחקים הבולטים לטובה משנת 2012 שפותח על ידי Arkane Studios. המשחק גלל את הרפתקאותיו של אמן ההתנקשות Corvo, שיצא למסע לטיהור שמו והתבסס על התגנבות ממבט ראשון, משימות התנקשות, קונספירציות שלטון וחקר העיר רוויית האווירה Dunwall. המשחק Dishonored צבר קהל מעריצים רחב, וההכרזה על משחק המשך עוררה התלהבות וציפייה מצד השחקנים.

המשחק החדש, Dishonored 2, נחשף באמצעות סרטון מרשים בכיכובה של Emily Kaldwin – הקיסרית הצעירה מהמשחק הקודם, שגדלה כעת והפכה למתנקשת מוצלחת בפני עצמה. ל-Emily יהיו כלי נשק וכוחות משלה, כמו זרוע על-טבעית ארוכה המושכת אותה למיקומים רחוקים, בדומה ליכולתו של Corvo להשתגר ממקום למקום.

נראה כי עקרונות ההתגנבות והתנועה המהירה על גגות העיר נותרו בעינם, וגם הפעם, מבטיחים המפתחים – ניתן יהיה לעבור את כל המשחק מבלי להרוג אף אחד. המשחק כולל מנוע גרפי משופר ויפיפה, ומן ההכרזה עולה גם כי Corvo חוזר בתור גיבור הניתן למשחק לצד Emily.

בהודעה שנמסרה לעיתונות חשפה Bethesda את עלילת המשחק: לאחר תבוסת הלורד המרושע מהמשחק הקודם, חטפו כוחות מסתוריים את השליטה באימפריה מ-Emily. יחד עם המתנקש הנאמן Corvo היא יוצאת להרפתקאות בעיר חוף חדשה לגמרי בשם Karnaca, שם חבוי הפתרון אשר ישיב לה את כס המלכות.

אלמנטים מוכרים שעתידים לחזור במשחק החדש הם ה-Outsider, האל המשונה ותאב השעשועים האפלים אשר מספק ל-Emily ול-Corvo כוחות על-טבעיים, מחלה מסתורית הפוקדת את העיר, וכמובן המסיכה המפורסמת שהפכה לסמל של מותג Dishonored, המסתירה את פני הגיבורים בעת פשיטותיהם על העיר.

Dishonored 2 מפותח על ידי Arkane Studios, מופץ על ידי Besthesda, וצפוי לצאת לקונסולות Xbox One ו- PlayStation 4 ולמחשב האישי במהלך השנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים