חברת Mobli הישראלית מכריזה על Eyein – מנוע חיפוש ויזואלי לתוכן גולשים

חברת הטכנולוגיה הישראלית Mobli Media, המייצרת פלטפורמה לשיתוף תכני מדיה דרך אפליקציה ייעודית וברשתות חברתיות, הכריזה אמש (ב’) בת”א על Eyein – מנוע חיפוש מדיה ייחודי ומתקדם המאפשר לאתר תכני גולשים הכוללים תמונות וקטעי וידאו מכל מקום, אירוע או טרנד הקיים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואחרות.

מנוע החיפוש Eyein (“עין”) עושה שימוש בטכנולוגיות ראיה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית (NLP) ולמידה חישובית על מנת לאתר את תכני המדיה הרלוונטיים ביותר בכל נושא אותו יחפשו המשתמשים. במהלך מסיבת ההשקה שנערכה בת”א ביום שני הדגימו נציגי החברה כיצד מצליח מנוע חיפוש המדיה לסנן החוצה “רעשים” שיהיו פחות רלוונטים עבור המשתמשים בעזרת זיהוי אלמנטים שונים בתמונות ובוידאו המשותפים באופן פומבי ברשתות החברתיות.

משה חוגג, מנכ"ל ומייסד Mobli Media (צילום: סיון פרג')
משה חוגג, מנכ”ל ומייסד Mobli Media (צילום: סיון פרג’)

דוגמה אחת לשימוש באלגורתמים שפיתחה החברה הינה זיהוי תכנים מעניינים במהלך אירועי ספורט. בהדגמה הוצג משחק כדורגל ממנו נשלפו תכני וידאו המציגים רק רגעים חשובים כמו הבקעת “גול” לקבוצה היריבה. זיהוי הוידאו הרלוונטי באירוע התבצע על-ידי דגימת השינוי בעוצמת קול הקהל, אשר עולה משמעותית ברגע שעל המגרש מתרחש אירוע חשוב כמו הבקעת גול. דוגמאות נוספות הן זיהוי טרנדים לפי האשטאג הצובר תאוצה ברשתות חברתיות וניפוי תמונות סלפי מתוך הופעות חיות, בהן ככל הנראה מתעניין המשתמש באמן המופיע על הבמה ופחות באנשים המצלמים עצמם במהלכה.

החיפוש ב-Eyein יכול להתבצע עבור נושא מסוים וגם עבור תאריך או מיקום ספציפי. כך, למשל, תוכלו לחפש את כל שהתרחש באירוע של Moblie עבור מנוע החיפוש החדש אמש ותמצאו את כל התמונות וקטעי הוידאו ששותפו מהמקום. לחלופין, תוכלו לאתר תמונות וקטעי וידאו שצולמו סביב מקום האירוע ב”האנגר 11″ ולגלות מה עשו אנשים אחרים בזמן ההשקה ואפילו לגשת לתערוכת המשחקים E3 המתקיימת בימים אלה בלוס אנג’לס ולראות ב”שידור חי” את המתרחש בה היישר ממושבכם בישראל.

Eyein לבעלי אתרי תוכן

בשורה נוספת של Eyein הינה האפשרות להטמיע את תכני הגולשים כגלריה בתוך אתרים. למעלה תוכלו לראות את כל קטעי הוידאו והתמונות שצולמו במהלך אירוע ההשקה של Eyein אתמול בת”א. בעלי אתרים יכולים להטמיע את הגלריה של Eyein דרך קוד Embed פשוט המופיע לצד כל נושא הניתן לחיפוש ב-Eyein.

בנוסף לאפשרויות השיתוף המהירות באתרים מאפשרת החברה להטמיע גם פלאגין שיאפשר את סריקת תכני הטקסט באתר והתאמת גלריית מדיה רלוונטית לתוכן המוצג בכל עמוד. ב-Mobli טוענים כי בבדיקות בטא בהן הותקן הפלאגין במספר אתרים נבחרים בישראל ובעולם, הצליחו בעלי האתרים להשיג עליה במעורבות הגולשים ובזמן השהיה באתר.

Eyein for Publishers זמינה כבר עכשיו דרך הרשמה הדורשת המתנה של 24 שעות טרם תאושר. שיתוף הגלריות יכול להתבצע על-ידי בעלי אתרי תוכן כבר עכשיו דרך קוד Embed הנמצא לצד תכני מדיה כחלק מאפשרויות השיתוף הקיימות לרשתות החברתיות השונות.

לאתר Eyein


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים