דיווח: מכשירי ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus יגיעו בצבע זהב ורוד

אייפון 6S בצבע ורוד-זהב (מקור: Spigen)

אנו כבר יודעים שאפל תכריז על מכשירי ה-iPhone 6S וה-iPhone 6S Plus באירוע שיתקיים ביום רביעי, ה-9 בספטמבר, אליו כבר הספיקה החברה לשלוח הזמנות לפני מספר ימים. למעשה, אנו כבר יודעים את מירב הפרטים על צמד המכשירים, אך נראה כי אפל הכינה לנו הפתעה נוספת.

דיווחים חדשים הרצים ברשת ביממה האחרונה מחזקים את ההערכה המציינת שאפל תשחרר עם צמד האייפונים גם צבע חדש, העונה לשם זהב ורוד (Rose Gold) ולמעשה מהווה לוריאציה ורודה של צבע הזהב אותו הכירה לנו לפני שנים אחדות, עם ה-iPhone 5S.

דיווחים אלו החלו כבר לפני כחצי שנה, אז דיווח מגזין הוול סטריט ג’ורנל שאפל עובדת על אייפון בצבע חדש אליו התייחס כ”ורוד”. ואילו כעת, מצליח אתר 9to5mac לאשר עם מקורותיו כי ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus אכן יגיעו עם צבע הזהב הורוד, אותו הציגה אפל לראשונה ב-Apple Watch Edition.

iPhone 6S Rose Gold (קרדיט תמונה: )
iPhone 6S Rose Gold (קרדיט תמונה: shoplemonde.de)

מלבד מקורות האתר, גם יצרנית הכיסויים Spigen אישרה כי האייפון החדש יגיע בצבע זה באמצעות טיזר חדש אותו פרסמה ובו כתבה: “צבע חדש פרח עבור iPhone 6S/6S Plus”. בהתאם לכך, אנו ככל הנראה נזכה לראות את הדור הבא למכשירי האייפון מגיעים עם צבע חדש ומרענן.

בניגוד לשעון החכם של החברה, האייפון בגוון הורדרד לא ישלב זהב אמיתי, אלא יהיה עשוי אלומיניום בדיוק כמו שאר וריאציות הצבעים למכשיר. זאת על מנת למנוע ממחירו להרקיע שחקים, שכן מחירו של שעון ה-Apple Watch בזהב מגיע עד למחיר של 17,000 דולר.

ומה איתכם? האם תרכשו לעצמכם את האייפון החדש בצבע זהב ורוד?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים