למען המציאות המדומה: סמסונג משקיעה בחברת אינטרלוד של יוני בלוך

Interlude

חברת אינטרלוד הודיעה כי קרן ההשקעות סמסונג ונצ’רס נכנסה כשתופה אסטרטגית בחברה ועתידה לעבוד יחדיו על מספר שיתופי פעולה. אינטרלוד עוסקת בהפקת סרטונים אינטראקטיבים בהם המשתמשים יכולים לקחת חלק פעיל בדרך בה יתקדם הסרטון וזאת בהסתמך על בחירות שלהם במלך הוידאו.

מאינטרלוד לא נמסר מה סכום ההשקעה של הענקית מקוריאה, אך נמסרו פרטים מעניינים לא פחות אודות שיתוף הפעולה שירקם בין השתיים. החברה מסרה כי במסגרת שיתוף הפעולה יפעלו השתיים יחדיו על מנת לספק סרטונים אינטרקטיבים למגוון הרחב של המכשירים והשירותים אותה מספקת סמסונג.

ג’וזף קווין, ממחלקת ההשקעות האסטרטגיות של מרכז החדשנות הגלובלי של סמסונג, התייחס באופן מיוחד לתחום המציאות המדומה, בו עוסקת אינטרלוד, וציין כי בסמסונג מעוניינים לבחון שיתופי פעולה עבור מחלקות עסקיות שונות בחברה.

אינטרלוד הוקמה בשנת 2010 על ידי המוזיקאי יוני בלוך והיזם ברק פלדמן ומאז כבר הצליחה לגרוף לא מעט פרסים על הסרטונים שיצרה. אינטרלוד הספיקה לעבוד בשיתוף פעולה עם מספר חברות גדולות מאוד, ואף הפיקה מספר קליפים עבור להקות וזמרים מוכרים. לפני שנתיים השלימה החברה סבב גיוס שני שעמד על 15 מיליון דולר בו לקחו חלק קרנות הון סיכון: אינטל קפיטל, סקויה, Innovation Envador של אריק שמידט ועוד.

סמסונג רוצה תוכן, לא רק מכשירים

נזכיר כי סמסונג מנסה לקדם בצורה מאוד משמעותית את עסקיה בתחום המציאות המדומה בו היא פועלת מזה זמן רב. כמו בכל מוצר טכנולוגי, סמסונג הבינה שלא די בלפתח חומרה ולמכור מכשירים, אלא שעליה גם לספק תוכן איכותי ומתקדם שימשוך את המשתמשים לנסות ולחקור את המוצרים שפיתחה. ההשקעה באינטרלוד הינה צעד נוסף במגמה וככל הנראה לא רחוק היום בו נראה סרטונים אינטרקטיבים עבור מכשירי המציאות המדומה של סמסונג.

זוהי לא הפעם הראשונה בה סמסנוג מנסה לנסות את מזלה בתחום אחר שלא מערב חומרה והיו לכך מספר תקדימים – גם כאלה שלא כל כך הצליחו. אחת הדוגמאות לכך היא אפליקציית Milk Video ששוחררה בשנת 2014, אך עתיד להיסגר בימים הקרובים. Milk Video איננה לבד וקיימות עוד 2 אפליקציות נוספות: Milk Music ו-Milk VR, בהן סמסונג לא נוגעת נכון לעכשיו.

יתרה מכך, בחודשים האחרונים עלו מספר שמועות לפיהן סמסונג מעוניינת לרכוש את שירות המוזיקה Tidal של הזמר Jay-Z מה שרק יגדיל את דריסת הרגל שלה בתחום אפליקציות המוזיקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים