אפליקציית אפל מיוזיק מגיעה לאנדרואיד

אפל משיקה את האפליקציה המשמעותית השנייה שלה למערכת ההפעלה אנדרואיד והפעם מדובר על לא אחרת מאשר אפליקציית המוזיקה המדוברת שלה – Apple Music. האפליקציה, שהייתה זמינה עד כה רק למשתמשים בעלי מערכת ההפעלה iOS, מאפשרת להירשם לשירות המוזיקה של החברה וליהנות מארסנל השירים אותו היא מציעה.

אפל הכריזה על Apple Music בכנס המפתחים האחרון שקיימה ובו הציגה את שלל האפשרויות שיגיעו באפליקציה החדשה. השירות, בדומה ללא מעט מתחרים, יציע שירים בהזרמה ישירה והמלצות לגילוי תכנים חדשים. כמו כן באפליקציה ניתן למצוא קטעי וידאו וקליפים של מיטב האמנים ואפילו כמה קטעים הקיימים באופן אקסוליסיבים ב-Apple Music.

שירות Apple Music לאנדרואיד, בדומה לשירות ב-iOS, יעלה למשתמש 9.99 דולר לחודש (כ-38 שקלים) וישנה אפשרות להירשם גם לחבילה משפחתית (עד חמישה מנויים) בעלות של 15 דולר לחודש (כ-58 שקלים).

הבעיה היחידה, והצעד הקצת תמוהה מצידה של אפל, היא שעל מנת להירשם לחבילה המשפחתית יש צורך במחשב מקינטוש או במכשיר מבוסס iOS – מה שככל הנראה אין ברשות משתמש אנדרואיד, שכן מחשבי המק מהווים כ-8% בלבד משוק המחשבים העולמי. עם זאת, לפני התשלום מציעה אפל שלושה חודשים של ניסיון בחינם שאחריהם ניתן יהיה להמשיך להשתמש בשירות עבור המחירים הנקובים הנ”ל.

כפי שאתם בוודאי זוכרים, אפל לא השיקה שירות מוזיקה סתם כך, והשירות הוא תוצר ישיר של הרכישה המדוברת בה אפל רכשה את חברת ביטס. כחלק מתהליך העסקה, משתמשי שירות המוזיקה של ביטס יוכלו להעביר את כל המידע שקיים להם באפליקציה (רשימות השמעה, מועדפים וכו’) ל-Apple Music ולהמשיך להשתמש בו כרגיל. מי שלא ייהנה מהמעבר החלק הזה הם משתמשי Windows Phone ועל אף שאפליקציית Beats Music הייתה זמינה עבורם, Apple Music לא תהייה זמינה עבור מערכת ההפעלה הניידת של מיקרוסופט.

האפליקציה הקודמת שאפל העלתה לחנות של גוגל זכתה לדירוג נמוך מאוד בעיקר מתוך יצר נקמנות של משתמשי אנדרואיד. כעת נראה כי המצב של Apple Music לא מזהיר במיוחד והדירוג נמוך שוב – הפעם בסיבה מוצדקת. תגובות רבות מציינות באגים חמורים שפוגעים ממש בחווית השימוש, מה שהוביל לדירוג הכללי להיות 3.1.

בשלב זה, שירות אפל מיוזיק אינו זמין עבור המשתמשים בישראל על-גבי מכשירי אנדרואיד ו-iOS גם יחד.

להורדת אפליקציית  Apple Music לאנדרואיד – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים