ליי ג’ון, מנכ”ל שיאומי: ה-Xiaomi Mi 5 שווה את ההמתנה

את מכשיר הדגל האחרון שלה, Xiaomi Mi 4, הציגה היצרנית הסינית לפני למעלה משנה, כבר במהלך חודש יולי 2014. מאז, חשפה החברה למכשיר מגוון וריאציות נוספות, אך טרם מסרה מידע רלוונטי לממשיך דרכו, שיקרא Xiaomi Mi 5, עד עתה.

מנכ”ל החברה, ליי ג’ון, מסר לעיתונאים בסין מספר פרטים אודות מכשיר הדגל הבא של היצרנית המתפתחת שבראשם ציין והדגיש ג’ון כי “שווה לחכות ל-Xiaomi Mi 5“. בכל הנוגע למחזור השקת מוצריה, מסר המנכ”ל שבשנים הבאות יוכרזו הסמארטפונים בפרקי זמן קצרים יותר אחד מן השני.

עוד ציין ג’ון כי שיאומי תמשיך להתמקד בשווקים מצומצמים, בהם סין, הודו, אינדונזיה וברזיל, כאשר בכל הנוגע לעולם המערבי ייתכן ש“זה יקח עוד קצת זמן” לפי שחדירתה באיזורים אלו תורחב.

Xiaomi Redmi Note 3
Xiaomi Redmi Note 3

למרות דברים אלו, נזכיר כי שיאומי הגיעה לאחרונה לישראל בייבוא רשמי דרך חברת המילטון, צעד שהפך את ארצנו לאחת מן המדינות הבודדות בהן נמכרים מכשירי החברה בייבוא רשמי.

כמו כן, לאחרונה השיקה החברה את המכשיר עשוי המתכת הראשון שלה, Redmi Note 3, שמגיע עם קורא טביעות אצבע ומפרט מרשים – כל אלו עבור מחיר מינימלי הנע בין 550 ל-670 שקלים (לפני מיסים). סמארטפון זה עשוי להגיע בעתיד לישראל גם הוא דרך היבואן הרשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים