הכירו את Nokia 230: הטלפונים ה”טיפשים” מצטרפים לטרנד הסלפי

Nokia 230 נוקיה 230

מיקרוספט, שרכשה לפני כשנתיים את חטיבת המובייל של ענקית הסלולר הפינית, נוקיה, מביאה את עולם הטלפונים ה”טיפשים” אל תוך טרנד הסלפי המתגבר, עם הכרזתה על ה-Nokia 230 שמציע, בין היתר, מצלמה קדמית בעלת פלאש LED ייעודי.

Nokia 230 מציע למשתמשיו מסך 2.8 אינץ’ ומקשי מספרים סטנדרטיים, כשגבו עשוי אלומיניום הזמין בצבעים אפור ואפור כהה. גולת הכותרת במכשיר הטלפון הינן צמד מצלמות, המגיעות ברזולוציית 2 מגה פיקסל ומציעות פלאש LED שיסייע למשתמשים להפיק את התמונה הטובה ביותר “ביום ובלילה”.

המכשיר תומך בקישוריות הדור השלישי ומאפשר למשתמשיו לשתף ישירות מן הגלריה כל תמונה או סרטון לחשבון הפייסבוק או הטוויטר שלהם. כמו כן, תומך המכשיר בהרחבת זיכרון עד 32GB באמצעות כרטיס MicroSD, ומשלב סוללה שתספק עד 23 שעות דיבור ו-27 ימי המתנה לפני שידרש המשתמש להטעינו.

Nokia 230 יגיע בגרסה בעלת סים בודד ואחת עם אפשרות לסים כפול (Dual-SIM), כששתיהן יעלו כ-220 שקלים (55 דולר), לפני מיסים. המכשיר יהיה זמין לרכישה החל מחודש דצמבר בהודו ובסין, כאשר החל מ-2016 יושק בשווקים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים