אפליקציית Cardboard Camera מביאה את צילום המציאות המדומה להמונים

אין ספק שסרטוני 360 מעלות הם הדבר החם ביותר בעולם הוידאו, במיוחד עם השילוב של משקפי VR למניהם. החסם היחיד שיש לטכנולוגיה הוא העובדה שצריך ציוד מאוד יקר ומורכב כדי לצלם אפילו תמונה בודדת שתצליח ליצור חווית VR טובה. גוגל, כמו תמיד, מנסה לקרוא תיגר על תפיסה זו ומשחררת כעת אפליקציה חדשה בשם Cardboard Camera שתאפשר לכל משתמש ליצור תמונות (לצערנו עדיין לא וידאו) מציאות מדומה בקלות ובפשטות.

תהליך הצילום ב-Cardboard Camera פשוט מאוד ומזכיר צילום פנורמי מוכר ורגיל. בעת הכניסה לאפליקציה יש ללחוץ על כפתור הצילום, בשלב זה המשתמש יקבל חיווי על המסך בצורת חץ כתום שיסמן את כיוון הצילום הדרוש לשם השלמת התמונה. בכל שלב המשתמש צריך לזוז ימינה בקצב מדוד ואיטי ובסופו של דבר להשלים הקפה מלאה. לצד צילום התמונה, מאפשרת האפליקציה להקליט שמע שיתווסף לתוצר הסופי – אידיאלי בהופעות והצגות. בסיום הצילום כולו תעבד האפליקציה במשך מספר שניות את כל חומרי הגלם ותיצור מהם תמונת VR אחת רציפה.

השלב הבא, והמעניין ביותר, הוא לראות את הצילום שהופק באמצעות קארדבורד ישירות מהאפליקציה עצמה. הסרטונים שהמשתמש צילם יופיעו בחלקה העליון של רשימת סרטונים שקיימים מבעוד מועד. לחיצה על הסרטון תציג הודעה קצרה שאומרת שיש לשים את המכשיר על קארדבורד ואז לחבוש אותו על הראש. לאחר ביצוע ההוראות יכול המשתמש לראות את התמונה שצילם בחווית VR מלאה.

Vr-Google-360-3

גוגל דאגה לצייד את Cardboard Camera במספר תמונות מראש, כך שניתן לקבל הצצה לאיך התמונות אמורות להיראות. התמונות עצמן מרשימות ומציגות נופים. ניתן ליהנות מהן גם אם אין ברצונכם לצלם תמונות בעצמכם.

למרבה ההפתעה התוצאות שמתקבלות מ-Cardboard Camera הצליחו להרשים אותנו וניכר שגוגל השקיעה מאוד בתהליך עיבוד התמונה. עם זאת חשוב לחדד כי מאחר שמדובר על עדשה אחת אחרי הכל, לא תתקבל תמונת 360 מלאה. “הרצפה” ו-“התקרה” של מושא הצילום לא ייקלטו בעדשת המצלמה ויישארו ריקים מתוכן. לקינוח, ניתן לתפעל את האפליצקיה כולה ישירות בממשק שמותאם לקארדבורד כך שלא תצטרכו להוריד אותו מהראש בכדי לעבור בין הסרטונים.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים