רשמי: גוגל תציג פונקציית פיצול מסך במערכת ההפעלה Android N

Samsung Galaxy Tab S פיצול מסך ב-Samsung Galaxy Tab S (מקור: Youtube.com)

במהלך התקופה בה בחנו מפתחים את גרסאות הבטא המוקדמות למערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, התגלה כי גוגל החביאה בנבכי מערכת ההפעלה פיצ’ר קטן, אם כי משמעותי במיוחד – פיצול מסך (Split Screen). למרות הציפייה הרבה כי יגיע הפיצ’ר יגיע לגרסה המלאה, הוא נגנז ולא זכה להגיע למשתמשי אנדרואיד.

אך אל לנו לאבד תקווה. במהלך סשן שאלות ותשובות (AMA – Ask Me Anything) שנערך באתר Reddit ובו השתתף צוות מפתחי ומהנדסי טאבלט ה-Pixel C, מסרו באופן רשמי עובדי החברה כי בגוגל עובדים נמרצות על הבאת פיצול המסך למשתמשים בגרסה הבאה למערכת ההפעלה, Android N.

אנדרו באוורס, אחראי חומרה בצוות Pixel C, אמר:

אנחנו עובדים על המון דברים כרגע עבור N (אנדרואיד N) אשר, כמובן, היינו רוצים שכבר יהיו, אתם יודעים, אתמול. אבל אנחנו נהרוס את ההפתעה של N אם נחשוף את כולם. פיצול מסך נמצא בדרך!

מלבד זאת, הוסיפו בכירי החברה כי בעתיד צפויה גוגל להוסיף לטאבלט ה-Pixel C, שיצא לפני ימים אחדים למכירה באופן רשמי, מגוון אפשרויות חדשות בעתיד, כדוגמת פיצ’ר “OK Google” ותמיכה עתידית בשימוש במחבר ה-USB Type-C לצורך העברת תצוגה (Display Port).

מולטי-טאסקינג אמיתי בדרך לאנדרואיד
מולטי-טאסקינג אמיתי בדרך לאנדרואיד

Pixel C הינו הטאבלט הראשון בייצור מלא של גוגל, והוא זמין לרכישה דרך ה-Play Store עבור מחיר התחלתי של כ-1,950 שקלים (499 דולר).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים