עכשיו בוידאו: מוד “חיים אמיתיים” של Battlefront משפר את הגרפיקה

Star Wars Battlefront Real Life Mod

לאחרונה ראינו תמונות מעבודתו של מרטין ברגמן (Martin Bergman), אשר יצר באופן עצמאי שדרוג גרפי (מוד) למשחק Star Wars Battlefront והסעיר את הרשת. כעת אנו מקבלים טעימה נוספת מהמוד המדובר, הפעם בתנועה. האם ברגמן הצליח לספק את הסחורה? צפו והחליטו.

הסרטון מורכב ממספר קטעי אקשן הלקוחים ישירות מהמשחק, ומוצע ברזולוציה של עד 4K וב-60 פריימים לשניה. אנו ממליצים לצפות ברזולוציית 2K לפחות: גם אם המסך שלכם אינו תומך ברזולוציות הגבוהות יותר, יוטיוב תספק לכם וידאו באיכות גבוהה יותר. ההמלצה כלולה בגוף הסרטון עצמו.

תמונה סטטית ממשחק יכולה להיות אמינה יותר לעין מאשר וידאו, כיוון שתמונה אינה צריכה להציג גם תנועה משכנעת התלויה באנימטורים, מתכנתים וכותבי אפקטים. לכן, עצם העובדה כי המוד נראה מצוין גם בתנועה ולא רק בתמונות מפתיעה לטובה ומעידה על איכות העבודה שנעשתה על ידי ברגמן.

3

הוידאו הוסרט באמצעות גרסה מיוחדת של SweetFX, אוסף של אפקטים (post-processing) המותאמים למשחקים שונים. האפקטים “מוזרקים” לגרפיקה שהמשחק מייצר, ואינם משפיעים על המשחקיות. על מנת להשתמש בהם יש צורך בתוכנה מתאימה, כמו ReShade, המקבלת את התמונות מהמשחק ומחילה עליהן את האפקטים הרצויים בזמן אמת. לעדכונים נוספים אודות השיפורים הגרפיים, ניתן לבקר בעמוד הפייסבוק של מרטין ברגמן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים