פטנט חדש של נינטנדו חושף בקר מסקרן בציפוי מסך מגע

Nintendo NX Controller Patent

פטנט שהגישה לאחרונה נינטנדו חושף בקר שליטה חדש ומעורר סקרנות. הבקר כולל מסך מגע על פני שטחו העליון (הפונה למשתמש) – למעט לשטח הכולל שני ג’וייסטיקים הבולטים ממנו. הבקר משורטט בצורה אליפטית, ומסך המגע המכסה אותו הינו אליפטי גם כן. המסך ככל הנראה בנוי באמצעות שיטת Free-Form של שארפ, העושה שימוש בפאנלי LCD מסוג IGZO הניתנים לחיתוך לכל צורה, ומאפשרים גם שימוש בטכנולוגיית תלת-מימד ללא משקפיים המוכרת לנו ממכשיר ה-3DS של נינטנדו.

בנוסף למסך המגע, כולל הבקר גם כפתורי כתף רגילים ומקום להכנסת כרטיס אלקטרוני כלשהו ביניהם. ייתכן ומדובר בכרטיס זכרון, או אף בכרטיס משחק – איננו פוסלים את האפשרות כי מדובר במכשיר נייד שניתן לקחת הרחק מהקונסולה. הבקר החדש כולל גם רמקול.

nx-controller-1

רישום הפטנט מציג כמה שימושים אפשריים לבקר המעניין, ביניהם הצגת אפקט של אש על גבי המסך כך שהג’וייסטיקים “בוערים” בידי השחקן, הצגת הדרכה לכיוונים שאליהם צריך להצביע השחקן, או אפילו אפשרות מסקרנת להכנסת טקסט באמצעות תצוגה דינאמית של מילים ואותיות על גבי המסך. לצד שימוש במשחקים, רישום הפטנט מציג גם שימוש של הבקר באפליקציות אחרות כגון דפדפן.

באופן טבעי, בקר השליטה מיוחס באמצעי התקשורת לקונסולה העתידית של נינטנדו המכונה NX. לא כדאי להחפז ולהסיק מסקנות, היות ופטנטים המוגשים לרישום לא תמיד מגיעים לכדי ייצור. עם זאת, מסתמן כי נינטנדו מעוניינת גם לייצר את הבקר המדובר, ולא רק לשמור עליו כפטנט, כך לפי ניתוח של The Verge שלפיו הבקר החדש מתאים בדיוק לתכניות נינטנדו עבור הקונסולה העתידית.

nx-controller-3

נינטנדו צפויה לחשוף פרטים נוספים אודות קונסולות ה-NX במהלך 2016. עד אז, ניתן לעיין בפרטים הידועים לנו  עד כה אודות המכשיר העתידי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים