סוני שולחת הזמנות לאירוע שתערוך בתערוכת MWC 2016

לוחות הזמנים של תערוכת Mobile World Congress 2016 מתמלאים: מספר ימים לאחר שעשתה זאת חברת LG, החלה חטיבת המובייל של תאגיד סוני היפני במשלוח הזמנות לאירוע עיתונאים שייערך ביומה הראשון של תערוכת המובייל הגדולה בעולם. האירוע יתקיים ביום שני ה-22 בפברואר, בשעה 08:30 שעון ספרד (09:30 בישראל), שעות ספורות לפני המועד המשוער לאירוע ההכרזה של סמסונג על סמארטפון ה-Galaxy S7.

הדלפה: Sony Xperia C6
הדלפה: Sony Xperia C6

בניגוד להזמנות החגיגיות שהפיצה LG הדרום קוריאנית, ההזמנות של סוני נראות קצת פחות שמחות, מה שמעיד אולי על חשיבותו הנמוכה יחסית של האירוע. מאחר שסדרת הדגל Xperia Z5 הוכרזה רק בספטמבר האחרון ועוד לא סיימה את כל סבבי ההשקה מסביב לעולם, קטן מאד הוא הסיכוי שנראה בברצלונה את הסדרה הבאה בתור. לפי הדיווחים וההדלפות, עשויה סוני לחשוף באירוע שלה כמה מכשירי שוק בינוני דוגמת Xperia C6, מוצרים לבישים, ואולי גם מכשיר טאבלט חדש.

Sony Xperia C6, כך לפחות עולה מדיווחים ברשת, יהיה הסמארטפון הבא בסדרת הסלפי של החברה, עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p שתיצור צפיפות של 424 פיקסלים לאינץ’, מעבד 64 ביט על גבי המערכת על שבב MediaTek Helio P10 וגוף פלסטיק קשיח כמעט ללא שוליים בצידי המסך. סביר להניח שגם הסמארטפון הזה יגיע עם עמידות מסוימת בפני מים ואבק.

עושים סדר: לוח זמנים Mobile World Congress 2016

תערוכת Mobile World Congress 2016 תתקיים בברצלונה החל מיום שני, ה-22 בפברואר, ועד ליום חמישי, ה-25 בפברואר. במהלך השבוע צפויים להתקיים לא מעט אירועים מטעם החברות והיצרניות הגדולות בעולם המובייל, ובטבלה המתעדכנת שלפניכם ננסה לסכם את כולם.

מועדחברהמיקום האירועמה באירוע (לפי השמועות)
ראשון, 21 בפברוארLGיימסר בהמשךLG G5
שני, 22 בפברוארסוניFira Gran ViaSony Xperia C6
יימסר בהמשךסמסונגיימסר בהמשךSamsung Galaxy S7


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים