שמועה: Samsung Galaxy Note 6 יציע מסך 5.8 אינץ’ ו-6GB RAM

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

בשנים האחרונות נהגה סמסונג לקיים שני אירועי הכרזה מרכזיים – אחד במחצית הראשונה של השנה, בסמוך לתערוכת MWC השנתית, בו היא מכריזה על מכשירי הדגל לסדרת ה-Galaxy S. מנגד, מתקיים האירוע השני במחצית השניה של השנה, בסמוך לתערוכת IFA, ובו מציגה את המילה האחרונה בסדרת הפאבלטים Galaxy Note.

המכשיר הבא לסדרת הנוט, הוא Samsung Galaxy Note 6, צפוי לראות את אורו הרשמי לקראת סוף השנה. כעת, דיווח חדש שמגיע מרשת Weibo הסינית חושף כי המכשיר יגיע עם מסך מעט יותר גדול הנמדד ב-5.8 אינץ’ עם רזולוציית Quad HD, כאשר פאנל התצוגה יהיה מסוג Slim RGB Super AMOLED, עליו אנו שומעים בפעם הראשונה. בשלב זה לא ברור מה יהיו ההבדלים בין הצגים, אך אלו צפויים להתברר בהמשך.

עוד נמסר כי זיכרון הפעולה (RAM) של המכשיר יעמוד על לא פחות מ-6GB, ככל הנראה מתוצרת סמסונג. נוסף על כך, יציע המכשיר נפח אחסון של 64 או 128 גיגה-בייט, בניגוד לדגם בסיס הכולל נפח של 32GB ב-Note 5. להערכתנו, במקרה שסמסונג תחזיר את חריץ הרחבת הזיכרון עם סדרת Galaxy S7, נראה אותו מופיע במכשירי סדרת Note זו פעם נוספת.

מערך הצילום של ה-Galaxy Note 6 ישלב, בהתאם לפרטי דיווח זה, חיישן צילום ראשי ברזולוציית 12 מגה-פיקסל עם מייצב תמונה אופטי ייחודי בשם Super OIS Plus. נכון לרגעים אלו מדובר בפרטים ראשוניים ועם חלוף הזמן נלמד עוד ועוד אודות המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים