צפו בתמונות: iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus נחשפים במלוא הדרם

iPhone Pro אייפון פרו (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

במהלך השנה האחרונה דואג מדליף המובייל OnLeaks להביא אלינו את תמונות ההדמיה ושרטוטיהם הראשונים של רבים ממכשירי הדגל. כעת, עם התקרבותנו בצעדי ענק להכרזתם הצפויה של צמד מכשירי הדגל iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus (או iPhone Pro), חושף המדליף הסדרתי שרטוטי CAD – Computer Aided Design (תכנון ועיצוב בעזרת מחשב) המציגים את השניים במלוא הדרם.

השרטוטים, שמגיעים זו פעם נוספת דרך אתר uSwitch ובחסותו של המדליף המוכר, הינם בני 3-4 חודשים ונלקחו משלב הבחינה הפנימי של אפל בחודש ינואר האחרון. באלו, שהתאגדו לכדי סדרת תמונות וקטע וידאו קצרצר שלא מותירים מקום רב לדימיון, נראים צמד המכשירים ללא שינויים ויזואליים רבים, בעודם מגיעים עם מימדים זהים, אותו עיצוב אלומיניום מוכר וכן עם מצלמה החודרת מחוץ לגב המכשיר.

Apple iPhone 7 Plus או Pro כפי שנחשף בשרטוטי CAD

עם זאת, בניגוד למתבצע ע”י החברה בשנתיים האחרונות, ה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus יבדילו עצמם אחד מן השני לא רק בגודלם. על פי שרטוטי ה-CAD וכן אינספור דיווחים קודמים מן החודשים האחרונים, יגיע דגם ה-Plus עם מערך צילום כפול ואף עם מחבר Smart Connector שיימצא בגבו. עבור זה, אגב, נמסר כי אפל תציע מערך אביזרים נלווים המבצע בו שימוש מלא, בדומה ל-Smart Keyboard המוצעת עם סדרת ה-iPad Pro.

לצד דברים אלו, מוסר אנליסט המובייל מינג-צ’י קאו בהערכות חדשות כי צמד חיישני הצילום של ה-iPhone 7 Plus יבצעו שימוש בטכנולוגיית חברת LinX הישראלית, שנרכשה ע”י אפל בשנה שעברה, ויפיקו תוצרים “דמויי מצלמות DSLR“, יחד עם אפשרות לביצוע זום אופטי “מוגבל“. עבור כך, תשלב אפל במכשיר 3GB RAM, זאת בניגוד ל-2GB שיגיעו בדגם האייפון 7 הסטנדרטי.

 

Apple iPhone 7 כפי שנחשף בשרטוטי CAD
Apple iPhone 7 כפי שנחשף בשרטוטי CAD

נוסף על כך, שני המכשירים יוותרו על מחבר ה-3.5 מ”מ הסטנדרטי עבור חיבור אוזניות ואביזרי אודיו שונים, ומגבם יעלמו שניים מתוך 4 פסי האנטנה המוכרים. חרף הויתור המשמעותי ובניגוד לחלק מן הדיווחים, לא תציע היצרנית מערך אודיו סטריאופוני בעל 2 רמקולים נפרדים, אלא תשלב רמקול יחיד בדיוק כפי שביצעה מאז הוכרז האייפון הראשון.

אם ספק בליבכם בכל הנוגע לאמינות התמונות, יש להדגיש כי בשנה שעברה, שבועות ספורים לקראת הכרזת מכשירי ה-iPhone 6S ו-6S Plus, חשפו OnLeaks ו-uSwitch את שרטוטי ה-CAD של השניים בהדלפה בלעדית שהתבררה, בסופו של דבר, כנכונה לחלוטין. למרות זאת, אל לנו לשכוח כי מדובר בשרטוטים בני מספר חודשים, כך שעד למועד הכרזת iPhone 7 ו-7 Plus ייתכנו שינויים רבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים