מפלצת בחווה: NVIDIA מכריזה על ה-Tesla M10

Nvidia TESLA (צילום: גאדג’טי)

יצרנית כרטיסי המסך המצליחה NVIDIA הכריזה על ה-Tesla M10, מאיץ גרפי חדש ועוצמתי המתוכנן לוירטואליזציה. הכרטיס מכיל לא פחות מארבע שבבים שונים, כל אחד מהם בעוצמה של כרטיס עוצמתי מהדור הקודם (Maxwell). כל אחד מהשבבים מכיל 640 ליבות חישוב מסוג CUDA ושמונה גיגה-בייט של זיכרון פעולה מסוג GDDR5, המסתכמים לכדי 2560 ליבות עיבוד ו-32 גיגה-בייט של זיכרון פעולה מהיר.

הכרטיס החדש תומך בחיבור של עד 64 משתמשים במקביל, כל אחד מהם מקבל 512 מגה-בייט של זיכרון פעולה ו-40 – די והותר עבור משחקים ישנים ופשוטים. סביר להניח של שחקנים אשר יבחרו לשחק במשחקים חדשים ותובעניים יותר יוקצו משאבים רבים יותר.

96657_nvidiapic 2
קרדיט תמונה: Nvidia

הכרטיס תוכנן עבור פלטורמת החישוב המבוזר NVIDIA GRID, אשר מפעילה גם את שירות משחקי הענן מבית החברה. בעזרת NVIDIA GRID, כל משתמש יכול לקבל חווית משחק עשירה וחלקה, ללא תלות בחומרה אשר ברשותו. המשתמש מתחבר אל שרת וירטואלי המוקצה לו בחוות השרתים של החברה, ודרכו לשחק במגוון משחקים שונים המוזרמים אל מכשירו בהשהייה מינימלית. למרבה הצער, בישראל לא ניתן להשתמש בשירות כיוון שהוא דורש קרבה פיזית לחוות שרתים של NVIDIA.

הכרטיס החדש זמין כבר עכשיו לרכישה בידי לקוחות נבחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים