הוכרז: Samsung Galaxy J3 Pro – עם מסך 5 אינץ’, מראה מטאלי ו-2GB RAM

Samsung Galaxy J3 Pro

לפני לא מעט זמן, בחודש נובמבר של 2014, נמסר כי לצורך התייעלות החברה תצמצם סמסונג את היצע המכשירים שלה ב-25 עד 30 אחוזים. מאז ועד היום חלפו כמעט שנתיים, ונראה כי התנהלות החברה לא השתנתה פלאים, כאשר רק במהלך החודשים האחרונים הספיקה לחשוף מספר רב של מכשירים: צמד מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-S7 Edge, דגמי 2016 לסדרת Galaxy J ואף סדרת סמארטפונים חדשה בשם Galaxy C. כעת, חושפת היצרנית סמארטפון נוסף בשם Samsung Galaxy J3 Pro.

Samsung Galaxy J3 Pro 2

הסמארטפון הצעיר נחשף לראשונה מוקדם יותר החודש, אז דיווח שגוי העריך כי שמו יהיה Galaxy J3 2017, אך נראה שסמסונג מבינה כי מוקדם מדי לחשוף את ממשיך דרכו של ה-J3 2016, ובהתאם לכך היא ממתגת אותו כגרסה משודרגת למכשיר שמקבלת את השם Galaxy J3 Pro (שם קוד: SM-J3119) בכל הנוגע לעיצובו, מגיע המכשיר עם מראה וטקסטורה מטאליים, אך החומר ממנו מיוצר הוא פוליקרבונט, כשבחלקו הקדמי נמצא מסך Super AMOLED בגודל 5 אינץ’ ברזולוציית 720p.

Samsung Galaxy J3 Pro 3

ה-Galaxy J3 Pro מציע למשתמשיו מפרט מעט יותר עצמתי מזה של אחיו הקטן, הכולל זיכרון RAM בנפח 2GB, מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 1.2GHz, רכיב אחסון על סך 16 גיגה-בייט יחד עם חריץ להרחבת הזיכרון, שבב NFC, סוללה נשלפת בקיבולת 2,600mAh, מצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 וכן חיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל. למרבה ההפתעה וכפי שדווח קודם לכן, מערכת ההפעלה שרצה על גבי המכשיר היא אנדרואיד 5.1.1 לוליפופ.

מחירו של ה-Galaxy J3 Pro עומד על 990 יואן סיני (כ-590 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים