הוכרז: Fifa 17 – עם מצב מסע המציג את סיפורו של כדורגלן מהתחתית ועד לתהילה

מצב מסע בפיפ”א 2017 (קרדיט: Electronic Arts)

בתערוכת המשחקים E3 המתקיימת בימים אלה בלוס אנג’לס, הדגימה EA מצב משחק חדש לשחקן יחיד בכותר במשחק הבא בסדרת הכדורגל הפופולארית, FIFA. במשחק FIFA 17 נוכל לשחק ב-Journey Mode, או “מצב מסע”, המתואר על ידי החברה כ”חוויה נרטיבית-קולנועית” דרכה נזכה לקחת שחקן אחד מאנונימיות מוחלטת ועד לתהילה.

שמו של הכדורגלן השאפתן הוא אלכס האנטר (Alex Hunter). במהלך מסעו של האנטר להותיר חותם על עולם הכדורגל הוא ייפגוש בדמויות צבעוניות ועמוקות, ואנו השחקנים נזכה לחוות יחד איתו שיאים ואכזבות בסיפור שייקבע במידה רבה על ידי החלטותינו מחוץ למגרש, והאינטרקציה שלנו עם דמויות אחרות.

חוץ מהסיפור החווייתי לשחקן יחיד, אנו צפויים לקבל עדכונים למשחקיות, כמו מצב הגנה חדש בעת מאבק של שחקנים על הכדור; אינטלגנציה מלאכותית משופרת שנועדה לייצר החלטות טובות יותר על המגרש, בהתחשב במרחבים הנוצרים על ידי השחקנים; ולבסוף, גם אפשרויות תקיפה חדשות שמאפשרות לשלוח שחקנים אחרים בקבוצה קדימה ו”לבשל” שערים באופן חכם יותר.

EA גם לא מפספסת את ההזדמנות להשוויץ במנוע המשחק, Frostbite, ובצדק: מדובר באחד המנועים המרהיבים בשוק מבחינה גרפית, שמריץ כמה מהכותרים היפייפיים ביותר בשנים האחרונות. ביניהם אפשר למצוא משחקים עוצרי נשימה כמו Star Wars: Battlefront ומשחקי Battlefield.

FIFA 17 יושק גלובלית ב-29 בספטמבר ויגיע ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי באמצעות Origin, פלטפורמת המכירה של EA. גרסה משונמכת של המשחק, תגיע ל-Xbox 360 ול-PlayStation 3, ולא תשתמש במנוע ה-Frostbite המתקדם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים