אייפון 7 נחשף בסרטון לצד אייפון 6S ומציג שינויים מינימליים בעיצובו

בתמונה: דגם אב-טיפוס ל-Apple iPhone 7

אייפון 7, מכשיר הדגל הבא מבית ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אמנם צפוי להפוך רשמי רק בעוד כחודשיים, אך כבר הספיק במהלך השבועות האחרונים להיחשף במספר הזדמנויות שונות. כעת מגיעה לרשת אחת ההדלפות המשמעותיות ביותר לקראת הכרזתו הרשמית: סרטון באורך של למעלה מ-2 דקות המציג את המכשיר במלוא הדרו אל מול קודמו בכס המלכות, סמארטפון הדגל הנוכחי של היצרנית, הוא כמובן האייפון 6S.

דגם אב-טיפוס ל-iPhone 7: אימרו שלום לשקע האוזניות
דגם אב-טיפוס ל-iPhone 7: אימרו שלום לשקע האוזניות

בסרטון הארוך למדי, שביצע את הופעת הבכורה ברשת החברתית הסינית Weibo ומאז הספיק כבר לנחות באתר יוטיוב, מוצג לכאורה דגם אב-טיפוס של ה-iPhone 7 באמצעותו אנו יכולים לאשר זו פעם נוספת את כל הדיווחים, ההדלפות והשמועות אודותיו.

בחלקו האחורי של ה-iPhone 7 המוצג בסרטון ניתן לראות את פסי האנטנה החדשים, שפרוסים כעת על גבי מסגרתו בלבד (בניגוד לשני פסי אנטנה נוספים ששולבו ישירות בגב האייפון 6 ו-6S). עוד נראה בגבו מערך צילום מעט מוגדל הבולט מעל לפני השטח. בדופן המכשיר התחתונה ניכר חסרונו של שקע ה-3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות ואמצעי אודיו שונים, זאת בהתאם לעשרות הדיווחים בחודשים האחרונים.

בעקבות יציאתו מחוץ לתמונה של שקע האוזניות, הצליחה אפל לדחוס משמאל לשקע הטעינה והעברת הנתונים רמקול נוסף, שעשוי לתפקד כחלק ממערך אודיו סטריאופוני בעודו מצוות לרמקול נוסף הנמצא מימין למחבר. צבע האייפון 7 כפי שמוצג בסרטון ובתמונות הלקוחות ממנו ומצורפות לכתבה נראה מעט מוזר, אך ייתכן כי הסיבה לכך היא זוויות הצילום ותאורת החדר הלקויה. יחד עם האייפון 7 צפויה החברה לחשוף גם את ה-iPhone 7 Plus/Pro, זאת במהלך אירוע הכרזה שככל הנראה יתרחש בחודש ספטמבר הקרוב.

צפו סרטון ושתפו אותנו בדעותיכם – האם זהו סמארטפון הדגל הבא מבית אפל?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים