סמסונג מפצירה בשותפותיה: הימנעו מהדלפות הנוגעות ל-Galaxy S8

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

בעודה מנסה להתגבר על סערת ה-Galaxy Note 7 והעננה השחורה שמרחפת מעליה בחודשים האחרונים, מתכוננת סמסונג לקראת מכשיר הדגל הבא בייצורה, Galaxy S8, שצפוי להפוך רשמי כבר במהלך חודש פברואר הקרוב, במסגרת תערוכת MWC 2017. אלא שהפעם, בניגוד למכשיריה מהשנים האחרונות, נראה שהיצרנית הדרום-קוריאנית מתכוונת להקפיד על כך שאף לא טיפת מידע אודות סמארטפון הדגל הבא בייצורה תצא מחוץ לכותלי החברה, כך על פי דיווח של ה-Korea Herald.

לטענת הדיווח, סמסונג הפיצה מייל לכלל שותפיה, ספקיה ועובדי החברה, בו היא מפצירה בכל המעורבים בפיתוח ה-Galaxy S8 שלא לחשוף את סודות החברה ולמנוע את הדלפת המידע החוצה. על פניו לא מדובר בבקשה גדולה במיוחד שאינה לגיטימית, אך בשנים האחרונות השתנו פניו של עולם המובייל וכיום, לא קיים אף לא מכשיר דגל אחד מבית ענקיות הסמארטפונים שיצא לשוק מבלי שרבים (ולעיתים אף כל) הפרטים הנוגעים אליו היו ידועים לנו בשבועות ובחודשים שקדמו להשקתו.

מתוך הודעת המייל שהופצה, לכאורה, לעובדי ושותפי החברה:

הדלפה של סודות עלולה לגרום להשלכות בלתי הפיכות, ובכך ליצור סכנה פיננסית ממשית עבור החברה, ולהוביל להפלה של שיתופי פעולה ואיבוד אמון.

נראה כי בניגוד למכשירי העבר שלה, בכל הנוגע ל-Galaxy S8 מעוניינת סמסונג להסתיר מעיני המשתמשים את כל המידע הקשור אליו, החל מפרטים אודות הרכיבים שיכללו בו (מידע שעשוי לדלוף גם מספקיות רכיבים כאלו ואחרות) ועד לתמונותיו ומידע הנוגע לעיצובו והפיצ’רים שיביא עימו. עם זאת, אנו מתקשים להאמין כי היצרנית הדרום-קוריאנית תצליח לבצע זאת באופן מוחלט ואכן לשמור על כל פרטי המכשיר בין כותלי החברה בלבד עד למועד הכרזתו הרשמי.

ומה דעתכם בנושא – האם סמסונג תצליח לשמור על סודיות מספקת בכל הנוגע לגלקסי אס 8, ואיזה סוד מנסה החברה לשמור מאיתנו? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים