לראשונה: Xiaomi תקיים אירוע הכרזה בתערוכת CES

שיאומי ב-CES

יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי (Xiaomi) הודיעה הערב (ג’) על השתתפותה בתערוכת CES 2017 שתתקיים בלאס וגאס בתחילת חודש ינואר. הודעתה זו של החברה מרגשת מאד, שכן זו הפעם הראשונה שהיא תיקח חלק בתערוכת האלקטרוניקה הותיקה והיוקרתית. בשנה שעברה ביצעה החברה הסינית מהלך דומה כשהשתתפה לראשונה בתערוכת המובייל בברצלונה, שם חשפה את Xiaomi Mi 5.

יחד עם הודעת החברה על הקמת ביתן תצוגה בתערוכה, מודיעה היא על אירוע הכרזה שיתקיים בבוקר יום חמישי, 5 בינואר, הוא גם יומה הראשון של CES 2017. באירוע ההכרזה תחשוף החברה מוצר חדש לגמרי המיועד לשיווק בינלאומי. “Xiaomi תחשוף בלאס וגאס מוצר חדש ומרגש שימחיש כמה ניתן לדחוף את גבולות החדשנות”, כתבה החברה בהזמנה לאירוע שפורסמה באתר האינטרנט של תערוכת האלקטורניקה.

בשלב זה עוד מוקדם לדעת מה בכוונתה של החברה לחשוף באירוע ההכרזה החגיגי שהיא מתכננת, אולם בחירתה של Xiaomi לקיימו בארה”ב ייתכן ומעידה על התקדמות כלשהי באסטרטגיית השיווק הגלובלית של החברה, עליה מופקד הוגו בארה, בכיר גוגל לשעבר. בשלב זה נציין שאין הכרח כי המוצר שיוצג הוא בהכרח סמארטפון: Xiaomi מייצרת גם רמקולים ניידים, אוזניות, טלוויזיות, מחשבים נישאים ומוצרים משלימים לבית החכם.

פרטים נוספים אודות האירוע של Xiaomi בתערוכת CES כנראה שיגיעו במהלך השבועות הבודדים שעוד נותרו עד למועד פתיחת התערוכה, ואנחנו כמובן נעדכן בכל התפתחות או מידע חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים