טריילר ראשון לסרט “כוכב הקופים: המלחמה”

מתוך כוכב הקופים: המלחמה (תמונה באדיבות 20th Century Fox)

אולפני פוקס המאה ה-20 שחררו טריילר ראשון לסרט הבא בסדרה החדשה של “כוכב הקופים”, הצפוי לצאת בארה”ב ב-14 ביולי, 2017. מדובר בסרט השלישי בסדרת הסרטים שהחלה דרכה ב-2011 עם “כוכב הקופים: המרד” בכיכובם של ג’יימס פרנקו ואנדי סירקיס, שיחזור לגלם את דמותו של “סיזר” גם בסרט החדש, שייקרא “כוכב הקופים: המלחמה” או “המלחמה על כוכב הקופים (War for the Planet of the Apes).

הטריילר מציג את המלחמה האחרונה בין הקופים ובין בני האדם, זו שככל הנראה תביא לסיום הקרבות ותקבע באופן סופי למי שייך הכוכב. את הטריילר מלווים קולותיהם של סיזר, מנהיג הקופים, מצד אחד, כאשר מן הצד השני ניתן לשמוע את קולו של מנהיג בני האדם בסרט זה, הוא “קולונל”, מנהיג צבא בני אנוש אותו מגלם וודי הרלסון (Woody Harrelson).

הסרט השלישי בסדרה מגיע לאחר אירועי הסרט הקודם, “כוכב הקופים: השחר” (Dawn of the Planet of the Apes), כאשר במאי הסרט הקודם, מאט ריבס (Matt Reeves) יחזור לביים גם את הסרט החדש. לצידו של “סיזר” אנו רואים בטריילר מספר דמויות מוכרות נוספות כמו “רוקט”, “מוריס” ו”קורנליה”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים