סרטון מודלף חושף את הממשק העתידי של הטלוויזיות החכמות מבית סמסונג

ממשק המשתמש החדש לטלוויזיות של סמסונג כפי שהודלף

סרטון מודלף שעשה דרכו לרשת מציג ממשק מעודכן של מערכת ההפעלה Tizen, ממשק אשר ככל הנראה ישולב בדור הבא של הטלויזיות החכמות מבית סמסונג.

כפי שניתן לראות, מדובר בסרטון תדמיתי מקצועי שהודלף במלואו ובאיכות מקורית, כך שסביר להניח שמקור ההדלפה נמצא בחוליה בשרשרת האחראית על יצירת הסרטונים הללו ועל שיווקם. בסרטון ניתן לראות ממשק נקי, מהיר ואינטואיטיבי, שיפור משמעותי על פני הממשק הנוכחי המשולב בטלוויזיות מבית סמסונג.

הסרטון חושף את אחת האפשרויות החדשות החשובות ביותר  – התאמה אישית. בעוד שבגרסאות קודמות התפריטים היו מקובעים למדי ולא נתונים למרותו של המשתמש, כעת הוא יוכל לשנות אותם כרצונו. ניתן לסדר מחדש את האייקונים ולהסיר אייקונים של אפליקציות בלתי שימושיות.

בסרטון מוצגת גם האפשרות להוסיף יישומים הנמצאים בשימוש תדיר אל תפריט מועדפים הזמין בכל עת לגישה מהירה. יכולת ריבוי משימות חדשה מאפשרת להקטין את גודלם של יישומים ולעשות בהם שימוש לצד צפייה בשידורי הטלוויזיה.

בהשוואה לממשק הקודם של סמסונג, הממשק החדש נקי בהרבה. כמות האלמנטיים העיצוביים צומצמה משמעותית וכעת מוצגים רק החלקים החשובים, המתאמצים בכל כוחם שלא להסתיר את התוכן המוצג (ובצדק). כל האלמנטים הושטחו ועוגלו ויחד עם הממשק הנקי הם מספקים חווית שימוש נעימה וקלילה, שלא מכבידה על המשתמש ומאפשרת לו להתמקד בתוכנית בה הוא צופה.

הממשק החדש יושק ככל הנראה יחד עם דור הטלוויזיות החדש מבית סמסונג, אשר סביר להניח כי יוכרז במהלך תערוכת CES 2017 אשר תערך בתחילת השנה הבאה בלאס וגאס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים