חברת ASUS מכריזה על מיני-מחשב עוצמתי ומשתלם

יצרנית המחשבים הטיוואנית ASUS הכריזה על ה-VivoMini UN65U, מיני-מחשב קטן ומעוצב העושה שימוש במעבדי ה-Kaby Lake החדישים מהדור השביעי של אינטל.

המחשב ארוז בתצורה קטנת מימדים, דומה לזו של מחשבי ה-NUC מבית Intel עצמה. אורכה של כל אחת מצלעות המארז הוא 13.1 ס”מ בלבד ועוביו 4.2 סנטימטרים. מתחת למכסה המנוע הקטן תמצאו מעבד Intel Core מהדור השביעי העדכני (Kaby Lake), אך מסדרת ה-U החסכונית המיועדת למחשבים ניידים (זאת בשל יכולות פיזור החום המוגבלות של המעטפת הקטנטנה). דגמי המעבדים הזמינים מתפרסים על כל טווח הביצועים של אינטל: מ-i3-7100U החלש, כלה ב-i5-7200U ועד ל-i7-7500U העוצמתי למדי.

לצד המעבד תקבלו זיכרון פעולה מסוג DDR4 בנפח 8GB, אותו ניתן להרחיב עצמאית עד לנפח של 32GB. באחסון מטפל כונן SSD בנפח 128GB, עם אפשרות לחיבור כונן נוסף באמצעות חיבורי ה-SATA וה-M.2 המשולבים במחשב. בגזרת החיבורים תקבלו זוג חיבורי USB 3.0, חיבור רשת קווי (Ethernet) במהירות Gigabit, קורא כרטיסים, ויציאות DisplayPort ו-HDMI למסכים. המחשב מציע תמיכה במודול חישוב מאובטח (TPM) לשימוש יחד עם תוכנות עסקיות רגישות (לא כלול בערכה).

מחשב מיני asus un65u

במחשב תשולב מערכת ההפעלה Windows 10 בגרסתה הרגילה או בגרסת ה-Pro. ספק הכוח של המחשב צורך עד 65 וואט של חשמל, נתון נמוך בהרבה בהשוואה למחשב רגיל בשל השימוש במעבד מוחלש וחסכוני. המחשב שוקל 700 גרם בלבד ומציע חריץ קנסינגטון לצורך מניעת גניבתו.

מחשב ה-ASUS VivoMini UN65U יושק במדינת ישראל במהלך חודש פברואר. הוא יהיה זמין בצבע השחור ויאלץ אתכם להיפרד מ-1,719 שקלים עבור הגרסה הבסיסית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים