דיווח: מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus יושקו ב-21 באפריל

כך יראה, על פי ההדלפות והשמועות, ה-Galaxy S8 (מקור: Twitter) כך יראה, על פי ההדלפות והשמועות, ה-Galaxy S8 (מקור: Twitter)

צמד מכשירי הדגל שבהחלט נמצאים בצמרת הסמארטפונים המצופים ביותר עבור שנת 2017, הם ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, יוצגו באופן רשמי על ידי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, במסגרת אירוע הכרזה שיתקיים בניו יורק, בתאריך ה-29 למרץ, יום רביעי, כך לטענת דיווח חדש שהתפרסם במהלך היממה האחרונה ע”י מגזין ETNews הקוריאני.

על פי העולה מן הדיווח, סמסונג כבר החליטה באופן סופי על מועד חשיפת צמד מכשירי הדגל החדשים שלה, כאשר השקתם הרשמית ועלייתם על גבי מדפי החנויות ברחבי העולם תתרחש כמעט חודש לאחר מכן, ב-21 באפריל, יום שישי. במגזין אף מדגישים כי חרף רצונה של סמסונג להשיק את הצמד באופן ראשוני במולדתה, דרום קוריאה, בחרה זו להשיק את ה-גלקסי S8 ו-S8 פלוס ברחבי העולם בתאריך אחיד על מנת להימנע ממצב של מחסור באספקת המכשירים.

ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus צפויים להביא עימם מגוון נרחב של שיפורים ושידרוגים בהשוואה לדור הקודם, ובראשם: צמד מסכי ענק קמורים בגודל 5.7 ו-6.2 אינץ’ המציעים שוליים דקיקים ביותר ואחת משתי מערכות שבבים עוצמתיות במיוחד, הן ה-Exynos 8895 בייצור סמסונג ו-Snapdragon 835 מבית קוואלקום. עוד יציעו השניים חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שיועבר לגבם, בסמוך למצלמת ה-12 מגה פיקסל בטכנולוגיית Dual Pixel, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68, מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל, 64GB אחסון, 4GB RAM ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים