הצצה ורשמים ראשונים בוידאו לטאבלט ה-Galaxy Tab S3 של סמסונג

Samsung Galaxy Tab S3 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סמסונג הכריזה אמש (א’, 26.2) על דור ההמשך לסדרת הטבאלטים שלה והציגה את ה-Galaxy Tab S3, עמו שמה החברה דגש על צד הפונקציונליות. לקחנו את הטאבלט החדש לניסיון קצר על מנת לבחון את יכולותיו, מראהו ונוחות השימוש בו – זוהי ההצצה הראשונה שלנו ל-Galaxy Tab S3.

השימוש בטאבלט החדש של סמסונג הוא ורסטילי למדי. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 וממשק סמסונג המוכר, שקיבל לא מעט עדכונים העוזרים להתמצא בתפריטי ההגדרות השונים וברחבי מערכת ההפעלה. מסך ה-9.7 אינץ’ נראה מצויין בזכות שילוב תצוגת ה-Super AMOLED בעלת הרזולוציה הגבוהה והמשקל הנמוך של הטאבלט מורגש היטב כאשר מרימים אותו.

בגב הטאבלט ניתן למצוא ציפוי זכוכית נעים למגע שמקנה ל-Tab S3 מראה מרשים ויוקרתי למדי, אותו משלימים ארבעה רמקולים המקיפים אותו מכל צדדיו ומשמיעים צלילים חזקים ונקיים. בזמן בחינת הטאבלט עמדנו בחדר די רועש ושמענו את הרמקולים היטב, אך היה קשה לאמוד את איכותם במצב זה. מתחת למסך הטאבלט ניתן למצוא את כפתור הבית המשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע ולצידו שומרת סמסונג את כפתורי המגע הקפסטיביים המוארים המאפשרים מעבר מהיר בין אפליקציות.

Samsung Galaxy Tab S3 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy Tab S3 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עט ה-S Pen מגיע כחלק מהחבילה של הטאבלט החדש ומציע פונקציונליות דומה לזו שהוצגה עם דגם ה-Galaxy Note האחרון. תוכלו לרשום הערות, לתפוס חלקים מהמסך בתמונה ואף ליצור תמונות GIF מונפשות במספר נגיעות פשוטות של העט על גבי המסך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים