צפו בוידאו: צוות גאדג’טי לקח את ה-LG G6 למבחן עמידות בפני שריטות

LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

צוות אתר גאדג’טי ממשיך לעבוד מסביב לשעון על מנת לספק לכם את כל הכתבות, העדכונים והחדשות היישר מתערוכת המובייל והסלולר הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017. והפעם – אנו נמצאים עם מבחן עמידות בפני שריטות (Scratch Test) למכשיר הדגל החדש LG G6 מבית ייצורה של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית. אז כמה עמיד המכשיר והאם הוא יישרט בכיסכם בקלות? לקחנו סכין חדה ואת ה-LG G6 החדש לבדיקה – והתוצאה בראש הכתבה. 

יש לציין כי אחד מן הפיצ’רים הבולטים ביותר בהם תתמקד LG בהשקת המכשיר בישראל, כפי שציין בפנינו סמנכ”ל השיווק בחברה, זיו קוריצקי, הינה עמידות המכשיר. על פי דבריו, עומד ה-G6 בכל המבחנים והבדיקות של תקן הצבא האמריקאי לעמידות וקשיחות MIL-STD-810, אם כי בעקבות סיבות שלא צויינו בפנינו – לא זכה זה לחותמת התואר.

עם זאת, ב-LG בטוחים בעמידותו ואמינותו של מכשיר הדגל החדש ללא כל ספק – וכפי שניתן לראות במבחן ה-Scratch Test שביצענו, המכשיר בהחלט עומד בציפיות. לאחר כחצי דקה בה ניסינו לשרוט ולדקור את המכשיר מכל זווית אפשרית באמצעות סכין חדה במיוחד, זכינו לראות כי לאחר ניקיון קל של המכשיר באמצעות מטלית, לא נשארה כל שריטה על גב הזכוכית שלו – היא, אגב, זכוכית מסוג Corning Glass 5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים