השמועות ממשיכות: מכשיר הדגל Nokia 8 יוכרז ביוני עם מערך צילום כפול

Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במהלך החודש שעבר, כחלק מתערוכת MWC 2017, קיימו יצרנית המובייל והסלולר הוותיקה, נוקיה, יחד עם HMD Global, שותפתה החדשה ובעלת רישיון השימוש בשם המותג שלה, אירוע הכרזה בו חשפו שלושה מכשירים חדשים: נוקיה 3310 – רימייק למכשיר הסלולרי המוכר והעמיד וכן צמד מכשירי אנדרואיד בשם נוקיה 5 ו-6. עם זאת, ולצער רבים, לא זכינו לצפות בהכרזתו הרשמית של מכשיר הדגל הראשון למותג נוקיה המחודש – Nokia 8.

הצצה לאחור

אך אין זה אומר שמכשיר הדגל מבית שתי החברות הפיניות אינו נמצא בדרכו אלינו, כאשר אל חרושת השמועות והדיווחים שליוו אותנו בעניינו במהלך החודשים האחרונים, מצטרפת כעת שמועה חדשה שמגיעה מסין ומעידה על כך ש-Nokia 8 יגיע עם מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים בגבו.

השמועה אמנם לא מפרטת אודות יכולות צמד החיישנים, אך מוסרת לנו שהמכשיר ילווה במערכת השבבים Snapdragon 835, שמציעה 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 280 בפיתוח קוואלקום יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 540. כמו כן, נמסר בשמועה החדשה כי המכשיר יציע למשתמשיו מבנה מתכת מלא, זאת כפי שהעידו דיווחים קודמים בנושא זה במרוצת החודשים האחרונים.

בשלב הנוכחי לא ידוע מתי מתכננות HMD Global ונוקיה העולמית להציג באופן רשמי את מכשיר הדגל Nokia 8, אך על פי הערכות עשוי מהלך זה להתרחש כבר במהלך חודש יוני הקרוב. תזמון זה, אגב, יאפשר לחברות להציע את שבב ה-SD835 בלב המכשיר, שכן זה טרם הושק רשמית וצפוי להגיע לראשונה עם ה-Galaxy S8 בסוף חודש אפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים