לקראת ההכרזה: Oppo F3 Plus צץ דרך מבחן ביצועים עם מסך בגודל 6 אינץ’

מוקדם יותר החודש הודיעה אחת מיצרניות המובייל הפופולריות ביותר בעולם, אופו (Oppo), כי תקיים אירוע הכרזה ב-28 במרץ, יום שלישי, ובו תציג באופן רשמי ובפעם הראשונה את צמד מכשירי הפרימיום לשוק הביניים Oppo F3 ו-Oppo F3 Plus. כעת, ימים ספורים לפני מועד קיומו של האירוע, מוצא דרכו אל הרשת דגם ה-F3 פלוס דרך מבחן הביצועים GFX Bench, שם הוא חושף אלמנטים רבים ממפרטו הטכני.

על פי מבחן הביצועים אותו ביצע, לכאורה, ה-Oppo F3 Plus, ובהתאם להדלפה הקודמת בנושא שהתיימרה להציג את מפרט המכשיר, יגיע זה עם מסך בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD. מערכת השבבים שתניע את הפאבלט החדש למותג OPPO תהא פלטפורמת Snapdragon 653 בייצור קוואלקום האמריקאית, שמשלבת מאיץ גרפי מדגם Adreno 510 יחד עם 8 ליבות עיבוד בתצורת big.LITTLE – מתוכן 4 ליבות Cortex-A53 ו-4 נוספות מדגם Cortex-A72 בתדר מקסימלי של 1.9GHz.

מלבד זאת, מאשר המבחן כי OPPO F3 Plus יציע למשתמשיו רכיב אחסון בסך 64 גיגה-בייט (מתוכם יהיו זמינים למשתמש 52GB בלבד), בשילוב זיכרון RAM בנפח של 4GB ומצלמה אחורית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם פלאש LED צמוד ויכולות צילום וידאו ברזולוציית 1080P.

גולת הכותרת במכשיר צפויה להיות מערך צילום כפול שימוקם בחלקו הקדמי – שם נמצא, על פי דיווחים והערכות קודמות, צמד חיישנים נפרדים ברזולוצית 16 ו-8 מגה פיקסל. עם זאת, ב-GFX Bench זכינו לראות אך ורק חיישן יחיד עבור מצלמת הסלפי, כך שהתמונה בנושא זה אינה ברורה לחלוטין בשלב הנוכחי.

את ה-Oppo F3 ו-Oppo F3 Plus תציג היצרנית הסינית בעוד שבוע בדיוק, ביום שלישי ה-28 במרץ. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים