הודלף: HTC One X10 יגיע עם סוללה שתספק עד שני ימי עבודה

בזמן שאנו ממתינים בקוצר רוח למכשיר הדגל הבא מבית יצרנית המובייל הטיוואנית, HTC, שיקרא בשם HTC U, נראה כי מלבד דגם זה מתכננת החברה סמארטפון נוסף עבורנו שיזכה לקבל את השם HTC One X10, כך נראה על פי הדלפות חדשות שמגיעות אלינו דרך מספר מקורות ברשת.

אם שם המכשיר מצלצל לכם מוכר, אין זו טעות, שכן ה-HTC One X10 (או HTC One 10) מצא דרכו אלינו לא פעם בעבר, כאשר צץ בתמונות מודלפות כבר במהלך חודש פברואר האחרון. ההדלפה החדשה מציגה את המכשיר בשנית, הפעם דרך תמונות יח”צ המציגות את זה במלוא הדרו. בתמונות אלו ניתן לראות כי הסמארטפון יציג את אותם קווי עיצוב של רבים ממכשירי היצרנית, הכולל מבנה מתכת מלא בעל פסי אנטנה בגבו, שם נמצא גם קורא טביעות אצבע ואת מערך הצילום הראשי.

עוד חושפות התמונות כי מתחת לגוף המתכת היוקרתי, שנראה עבה למדי אם לשפוט על פי ההדלפות, תשלב HTC ב-One X10 סוללת ענק בקיבולת 4,000mAh שתספק עד לשני ימי עבודה מלאים. נוסף על כך, צפוי המכשיר להציע שלושה כפתורים קפסטיביים לניווט (בית, חזרה לאחור וכפתור אפליקציות אחרונות), מחבר טעינה מסוג USB Type-C ומסך בגודל 5.2 – 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD.

שאר הפרטים אודות מפרט ה-One X10 כמו גם בעניין מועד הכרזתו אינם ידועים ברגעים אלו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים