סמסונג: Galaxy Note 8 לא ישלב את קורא טביעות האצבע מתחת למסך

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אחד מהחסרונות העיקריים בעקבותם זכתה סמסונג לביקורות שלילות רבות בכל הנוגע למכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, הוא מיקומו הלקוי של הקורא הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. זה, כזכור, ממוקם במסגרת מלבנית ונמצא מצידה הימני של עדשת המצלמה בגב המכשירים, מה שהופך את הגישה אליו לנוחה פחות בהשוואה למכשירים אחרים.

את בעיה קיווינו שהיצרנית תפתור עד להשקתו הקרבה של פאבלט הדגל הבא בייצורה, הוא ה-Galaxy Note 8. אם לרגע היה נראה כי זהו אכן המצב, מגיע כעת נציג החברה ומאשר כי סמסונג לא תטמיע מתחת למסך המכשיר את קורא טביעות האצבע.

על פי דברי נציג החברה, כפי שנמסרו לכאורה לאתר הקוריאני Naver, היצרנית הקוריאנית עמלה נמרצות על הטמעתו של חיישן לזיהוי טביעת האצבע ישירות במסך ה-Galaxy Note 8. אף על פי כן, זו נתקלה במהמורות וקשיים רבים שהביאו אותה לוותר על ביצוע מהלך זה עם מכשיר הפרימיום גלקסי נוט 8. בהתאם לכך, ייתכן כי קורא טביעות האצבע ישאר בגב המכשיר, אך אין ספק שנשמח לראות את היצרנית מבצעת שינוי במיקום ובתצורת החיישן על מנת להגביר את נוחות השימוש בו.

 מתוך דברי נציג סמסונג כפי שפורסמו על ידי אתר Naver:

ביצענו כל מאמץ על מנת להטמיע מסך משולב עם קורא טביעות האצבע ב-Galaxy Note 8, אך החלטנו שלא לבצע זאת במכשיר אסטרטגי זה נוכח מגוון מגבלות טכנולוגיות כדוגמת אבטחה

ומה דעתכם – האם שילובו של הקורא הביומטרי בגב ה-Galaxy Note 8 באופן שהגיע בסדרת S8 ימנע מכם לרכוש את המכשיר? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים