הדלפה: Galaxy Note8 יגיע בספטמבר עם 6GB RAM, זוג מצלמות בגבו ומחיר הגבוה מ-1,100 דולר

פחות משלושה חודשים מפרידים בינינו לבין מועד ההכרזה המשוער של ספינת הדגל הבאה בייצור סמסונג, היא כמובן ה-Galaxy Note 8. במסגרת חרושת השמועות והדיווחים שסובבת את המכשיר בחודשים האחרונים זכינו לשמוע לא מעט פרטים אודותיו ממקורות שונים, אולם כעת מגיע אחד ממדליפי המובייל הפופולריים והמובילים ביותר, אוון בלאס, ושופך אור נוסף בנושא דרך ידיעה חדשה המתפרסמת באתר Venture Beat.

מתוך דבריו של בלאס עולה כי סמסונג תכנה את המכשיר בשם Galaxy Note8. היצרנית לא משנה מהותית את שם המכשיר, אך מחליטה שלא להפריד בין הספרה 8 לשם הסדרה. ובמעבר חד למידע מעט יותר מעניין, מוסר המדליף בדיווחו החדש כי ה-Note8 יציע למשתמשיו את אותן מערכות על שבב שראינו בדגמי הגלקסי אס 8 – Snapdragon 835 ו-Exynos 8895, אם כי לצד אלו נמצא זיכרון בנפח 6GB RAM בכל גרסאות המכשיר. זאת בניגוד לרכיב RAM בסך 4GB שמגיע עם סדרת ה-Galaxy S8.

נוסף על כך, נמסר כי הנוט 8 יציע למשתמשיו מסך Super AMOLED קמור ונטול שוליים בגודל 6.3 אינץ’, המציג יחס גובה-רוחב של 18.5:9 בדומה למכשירי סדרת הגלקסי S8. בגב המכשיר נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישנים, כל אחד ברזולוציית 12 מגה פיקסל. משמאל לשתי המצלמות ימוקם פלאש LED יחד עם מד דופק, בעוד מימינן ישולב קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

הצצה לאחור

בצעד שמרני למדי נוכח סאגת הסוללות המתפוצצות בגלקסי נוט 7, תשלב סמסונג מתחת למכסה המנוע של ה-Galaxy Note8 סוללה בקיבולת של 3,300mAh, זאת בניגוד ל-3,500mAh בדגם המקורי של הנוט 7. הגלקסי נוט 8 יתמוך בתחנת העגינה Samsung DeX שמאפשרת להשתמש במכשיר כמחשב על ידי חיבור למסך, מקלדת ועכבר חיצוניים.

על מנת להבדיל את ה-Note8 ממכשירי סדרת גלקסי S8, מלבד הטמעתו של מערך צילום כפול, תנסה היצרנית הדרום קוריאנית להתמקד ביכולותיו של עט ה-S Pen שיזכה לפיצ’רים חדשים גם השנה, ביניהם כתיבת פתקים על גבי המסך כאשר פיצ’ר ה”מסך שדולק תמיד” מופעל ועוד.

עבור ה-Galaxy Note8 תגבה סמסונג מלקוחותיה באירופה, לטענת בלאס, סכום בלתי מבוטל של 999 אירו, הם שווי ערך לכ-4,000 שקלים או כ-1120 דולר על פי שער ההמרה הנוכחי. השקתו תתרחש במחצית השנייה של חודש ספטמבר, בין ה-15 ל-30 בחודש, והוא יהיה זמין לרכישה בצבעים שחור, זהב וכחול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים