שמועות: Windows Phone Tango תיועד למכשירים בעלות נמוכה

בזמן שחלקנו מצפים בכיליון עיניים ל-Windows Phone Mango, השדרוג המשמעותי ביותר למערכת ההפעלה הניידת של מיקרוסופט, השמועות לגבי העדכון הבא, Tango, מתחילות לזרום.

כידוע, מיקרוסופט מתכננת להשיק במהלך 2012 את Windows Phone 8 Apollo, מערכת ההפעלה שתהווה את עמוד התווך מבחינתה בתחום הסלולר וטנגו, עליו שמענו כבר בסוף חודש יוני הוא עוד צעד נוסף של מיקרוסופט בדרך להצגת מערכת הפעלה עוצמתית במיוחד.

בחודש פברואר השנה מסר סטיבן אילופ מנכ”ל נוקיה, ששיתוף הפעולה בין הענקית מפינלנד למיקרוסופט יניב תוך זמן קצר מכשיר בעלות נמוכה מאוד ובעל יכולות וביצועים גבוהים מאוד. בשבוע האחרון אישר מקור פנימי במיקרוסופט שמערכת ההפעלה WP Tango תתאים למכשירים בעלות נמוכה. בנוסף, מקור אחר, הפעם מהאתר ZDnet טען שכשמדובר במערכת ההפעלה טנגו – “It’s all about Nokia”. עוד הוא הוסיף כי נכון לעכשיו המיקוד הוא בפיתוח התוכנה לטלפונים בעלות נמוכה וכי יעדה העיקרי של מערכת ההפעלה הוא השוק האסיאתי.

כרגע לא ידוע כיצד נבנית מערכת ההפעלה, אך ישנן שתי השערות: מערכת הפעלה חדשה שנבנית מאפס כך שהליבה שלה תיועד מבעוד מועד למכשירים “זולים”, כמו שעשתה מיקרוסופט עם Windows 7 Starter או כגרסה מצומצמת של מנגו בה לא יכללו תכונות הדרושות למשתמשי הארדקור.

מה דעתכם? האם מיקרוסופט תמשיך לרקוד כל הדרך אל התהילה בעולם הסלולר?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים