Galaxy Tab 10.1 שוב יורד מהמדפים, והפעם בארה”ב

נראה שגם אחרי רגיעה ממושכת ובלי יותר מידי כותרות, מלחמת הפטנטים בין אפל וסמסונג עוד רחוקה מלהסתיים: הבוקר נודע כי השופטת המחוזית לוסי קו, המתמחה בדיני פטנטים וזו שעוסקת כבר חודשים ארוכים בסאגת התביעות המתנהלת בין אפל וסמסונג בארה”ב, נעתרה לבקשתה של אפל כשזו ביקשה לחדול ממכירת מכשירי Galaxy Tab 10.1 ברחבי ארה”ב. את צו המניעה הזמני הצליחה אפל להשיג שוב בטענות כי מכשיר הטאבלט הותיק של סמסונג מפר מספר פטנטים של אפל הנוגעים לעיצוב החומרה ולטכנולוגיות מסך שונות.

משמעות הפסיקה היא כי לחנויות בארה”ב אסור למכור את מכשירי ה-Galaxy Tab 10.1 של סמסונג, בעוד הדגם החדש יותר – Galaxy Tab 2 10.1 יכול להימכר כרגיל ובלא שינוי. את צו מניעה זה מנסה כעת סמסונג להסיר באמצעות ערעור לבית המשפט הפדרלי ומבטיחה לנקוט בכל אמצעי נוסף העומד לרשותה. חשוב לזכור כי זו הפעם הראשונה שאחת משתי החברות מצליחה לאסור את מכירתו של מוצר מבית מתחרתה בארצות הברית, אולם זה כבר קרה לא פעם במדינות שונות באירופה ואף באוסטרליה.

“אפל בקשיים”. לוסי קו

סמסונג בהחלט עשויה לספוג הפסדים בעקבות צו המניעה, אולם הקושי של אפל להתחרות בה בעקבות השימוש בפטנטים שאינם שלה, עולה על הנזק שתספוג סמסונג. מעבר לכך, סמסונג אינה יכולה להתלונן על פגיעה בקשריה העסקיים, שכן אלו מבוססים על מוצרים מפרי פטנטים“, ציינה קו בפסיקתה.

המשפט בנושא התביעה החדשה עתיד להיפתח בסוף חודש יולי, אז תנסה סמסונג להוכיח כי היא אינה מפרה את הפטנטים של אפל – באם תצליח, תחויב אפל לשלם לסמסונג פיצויים בגין ההפסדים שייגרמו לה בעקבות הצו. באם סמסונג תפסיד – צו המניעה יהפוך קבוע ותהיה לה רק עוד הזדמנות אחת לבטלו – באמצעות פנייה למרכז הסחר של בית המשפט העליון בארצות הברית.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים