הוכרז: Pantech Vega Iron עם מפרט מרשים ומסך (כמעט) ללא שוליים

getImageחברת Pantech הקוריאנית, לא מאריות שוק המובייל העולמי אבל בהחלט כוח עולה במזרח הרחוק, הכריזה על סמארטפון הדגל החדש שלה – Pantech Vega Iron. לסמארטפון מפרט עצמתי ביותר שלא נופל ממכשירי דגל כמו ה-Galaxy S4 של סמסונג וה-HTC One ובנוסף מציג חדשנות אמיתית בתחום המסך – בעל השוליים הצרים בעולם.

סמארטפון ה-Pantech Vega Iron מצויד בפלטפורמת ה-Snapdargon 600 מבית Qualcomm עם מעבד מרובע-ליבה 1.7Ghz, מסך 5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080 ברזולוציית HD 720P, זיכרון פנימי 2GB RAM, זיכרון אחסון 32GB, מצלמה 13 מגה-פיקסל, תמיכה בחריץ MicroSD, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE, סוללת 2,150mAh ועוד. מערכת ההפעלה אותה מריץ ה-Vega Iron היא אנדרואיד 4.1.2 עם שדרוג עתידי לאנדרואיד 4.2, שעל גביה (לפי התמונות) ממשק משתמש ייחודי של החברה.

ה-Pantech Vega Iron בעל עיצוב אלגנטי עם מסגרת אלומיניום ושולי מסך דקיקים בעובי 2.4 מ”מ בלבד, שלטענת החברה הדקים בעולם. ניתן לראות בתמונות שהמסך אכן מאכלס את מרבית חזיתו של המכשיר ומזכיר לנו במעט את ה-Sony Xperia ZL. נכון לעכשיו המכשיר יהיה זמין בצבעי שחור ולבן ברשתות הסלולר בקוריאה ואין מידע לגבי מכירתו מחוץ למדינה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים