ההמתנה הסתיימה: נחשף סרטון המשחקיות הראשון של GTA V

GTA-5לאחר ציפייה ארוכה ואינסוף הקדמות ושמועות, חברת Rockstar מפרסמת לראשונה את סרטון המשחקיות הרשמי של הכותר החמישי בסדרת Grand Theft Auto המוצלחת – GTA V. סרטון המשחקיות החדש מציג את עולם GTA החדש, סוגי משימות מגוונים שיהיו זמינים עבורנו ושלל אפשרויות בהן נוכל לעסוק בזמן הפנוי בין המשימות כמו גולף, צלילה, טיול ג’יפים, טניס, תחרויות אופניים, צייד, צניחה חופשית ושדרוג כלי הרכב שלנו וכמובן – מציג גם את הסיפורים האישיים של שלושת השחקנים שנגלם במשחק.

חוץ מהגרפיקה המרשימה, את תשומת ליבנו תפסה המשימה המשותפת של שלושת הבחורים שלנו – במידה ונתקלנו בבעיה ונזדקק לסיוע, בלחיצת כפתור נוכל לשחק בדמות אחרת שתסייע בהשלמת המשימה. גם מערכת ההרס של המשחק זוכה לשדרוג גדול, בנוסף לאפשרויות הקוסטומיזציה שקיבלו פנים חדשות לגמרי בעזרתן נוכל לעצב כמעט כל פרט קטן בגופנו. מההצצה הקטנה שקיבלנו למצב מרובה המשתתפים, נראה שיהיו לא מעט שחקנים במפה ושהריאליסטיות פשוט תחגוג.

שלוש הדמויות שנגלם במשחק הן מייקל (העשיר האומלל שמשגע את הפסיכולוג שלו), פרנקלין (גאנגסטר צעיר שמנסה לשרוד את חיי הרחוב) וטראוור (הכפרי המשוגע שסוחר בסמים). בין הדמויות נוכל להחליף מתי שרק נרצה ולכל אחת מהן משימות עלילתיות וצדדיות שונות. כמובן שתוך כדי המשחק, שלושת הדמויות ילמדו להכיר אחת את השניה כשלעיתים גם סיפוריהן יצטלבו אחד עם השני.

GTA V צפוי להגיע ב-17 בספטמבר עבור קונסולות ה-Xbox 360 ו-Playstation 3. עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלה של גרסת ה-PC.

לכתבה המקורית ב-Gamex


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים