יצרנית השבבים MediaTek משיקה פלטפורמה למוצרים לבישים

MediaTek-Linkit-Gameloft-Danger-Dash

יצרנית השבבים הטיוואנית MediaTek הודיעה בשבוע שעבר במהלך תערוכת קומפיוטקס כי תשיק את Linkit, פלטפורמת פיתוח ייעודית למוצרים לבישים המבוססת על ערכת השבבים Aster של החברה, היא הקטנה ביותר שנבנתה כיום במיוחד עבור מוצרים אלו ומוצרים המיועדים לבית המחובר.

השקתה של פלטפורמת הפיתוח Linkit נעשית על מנת לדחוף קדימה את ערכת השבבים של החברה על-ידי מתן פתרון מובנה עליו ניתן יהיה להתבסס בבניית מוצרים שונים בתחום הלבישים והבית המחובר. זוהי אינה הפעם הראשונה שחברה משיקה פלטפורמת פיתוח ייעודית על מנת לספק ליצרנים שונים עזרה בתחילת עבודת הפיתוח עם מוצרים חדשים. רק לפני מספר שבועות השיקה סמסונג את פלטפורמת הפיתוח SimBand המיועדת אף היא לשוק המוצרים הלבישים.

לצד השקתה של Linkit, הודיעה MediaTek כי מספר חברות כבר החלו לשתף עימה פעולה בפיתוח מוצרים המשתמשים בפלטפורמה החדשה. Acer היא הראשונה שהודיעה על שיתוף פעולה בפיתוח מוצרים לבישים המתבססים על מוצריה של MediaTek. שתי החברות חתמו על מזכר הבנות לפיו תשתפנה פעולה בייצור מגוון מוצרים לבישים העושים שימוש בשירותי הענן של Acer.

linkit-logo-horizontal

חברה נוספת עימה תשתף MediaTek פעולה היא Gameloft, מפתחת המשחקים לפטפורמות ניידות שבין כותריה ניתן למצוא את Asphalt 8 ו-The Amazing Spiderman 2. במסגרת שיתוף הפעולה עם MediaTek תציג Gameloft גרסה ייעודית למשחק Danger Dash שהותאמה במיוחד לפלטפורמת Linkit.

עדיין לא ברור אם שיתוף הפעולה יציג את המשחק המלא על גבי מכשירים לבישים או שמא רק בוצעה התאמה לפלטפורמה של MediaTek לצורך שימוש כבקר שליטה במשחק דרך מוצרים כמו שעון חכם, אולם ב-Gameloft מבטיחים חווית משחק חדשה הכוללת שליטה בדמות המופיעה במשחק דרך סיבוב היד, שתעזור להימנע ממכשולים, לאסוף פריטים ולהתחמק מנמרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים