חברת HTC תחשוף גרסת Windows Phone 8.1 של סמארטפון הדגל שלה ב-19 באוגוסט

תמונה: אילוסטרציה

עכשיו זה כמעט רשמי: ביום שלישי, ה-19 באוגוסט, תחשוף חברת HTC את גרסת ה-Windows Phone 8.1 של מכשיר הדגל One M8 אותו השיקה במקור בחודש מרץ האחרון עם מערכת ההפעלה אנדרואיד. HTC הפיצה הלילה הזמנות לאירוע שייערך בניו-יורק, במהלכו צפויה לחשוף את סמארטפון ה-One W8 עליו שמענו רבות בשבועות האחרונים. משמעות השם W8, כפי שבטח ניחשתם, היא Windows (Phone) 8.

למי שתהה מדוע אנחנו כל כך בטוחים שב-19 באוגוסט נראה על הבמה את HTC One W8, נסביר שהסיבה טמונה ברמז עבה ששולחת לנו החברה: ההזמנה לאירוע זהה כמעט לחלוטין לזו של האירוע בו הוכרז ה-One M8 בחודש מרץ, לכן אנחנו נוטים להאמין שנראה גם מכשיר בעיצוב ומפרט זהים כפי שגרסו השמועות.

HTC-W8-Invite

HTC One W8 יהיה בעל מאפיינים משותפים עם אחיו האנדרואידי, כולל הטכנולוגיות הייחודיות שלו: רמקולי BoomSound ומערך הצילום Duo Camera. שאר מפרטו של One W8 יהיה מהחזקים בשוק עם מסך 5 אינץ’ Full HD, ערכת שבבים Snapdragon 801 עם מעבד מרובע-ליבה 2.3Ghz, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה של 16GB או 32GB וחריץ הרחבה MicroSD.

אנחנו כמובן נעקוב אחר אירוע ההכרזה ונפרסם את כל המידע הרלוונטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים