סוני חושפת: מוצר חדש שלנו יוכל לצלול לעומק 2 מטרים

צוללים עמוק עם סוני: היצרנית היפנית מתקשה להתאפק וממשיכה לחשוף פרטים על קו המוצרים החדש שתשיק בעוד יומיים במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית IFA 2014. על פי תמונת טיזר שהועלתה לרשת החברתית טוויטר, נראה שלפחות אחד מן המוצרים החדשים יוכל לתפקד כרגיל גם בעומק של 2 מטרים מתחת לפני המים.

לפני פחות משבועיים חשפה סוני את מכשיר השוק הבינוני Xperia M2 Aqua עם עמידות בתקן IP65/68, זו מגדירה אותו, לפחות לטענת החברה, כסמארטפון בעל העמידות הגבוהה ביותר במים. תקן IP68, לפחות על פי הנתונים היבשים, אמור לאפשר פעילות רגילה עד לעומק של שלושה מטרים, אם כי ישנה כוכבית המציינת שהנתון הזה עשוי להשתנות ממוצר למוצר ובהתאם להודעת היצרן.

ניתן לשער שהמכשיר החדש אליו מתייחסת תמונת הטיזר (בין אם זה סמארטפון, טאבלט או שעון) יוגדר גם הוא כבעל תקן העמידות IP68. עד כה ניתן היה לצלול עם מכשירי סוני לעומק מקסימלי של מטר וחצי במשך חצי שעה, אך נראה שבמקרה הנ”ל ייפרץ במעט הגבול הזה.

במהלך הימים האחרונים חשפה סוני כי בכוונתה להשיק שלושה מוצרים חדשים בסדרת Xperia: שני סמארטפונים וטאבלט קומפקטי. לגבי אחד מהם, אולי יותר, כבר ידוע לנו שיגיע בעובי 6.4 מ”מ, וכעת כאמור מצטרף נתון נוסף הנוגע לתקן העמידות במים (אבל אולי הוא מאפיין דווקא את אחד המוצרים הלבישים?). צוות גאדג’טי יבקר בתערוכת IFA ויספק הצצות ראשונות לכל המכשירים החדשים מיד עם חשיפתם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים