הוכרז: Xperia Z3 Compact – הסמארטפון הקטן עם החומרה הגדולה חוזר לסיבוב נוסף

בשנה שעברה הציגה סוני דגם בעל מסך קטן למכשיר הדגל שלה והצליחה להפתיע בגדול כששברה את המוסכמות והציגה חומרה ברמה גבוהה במכשיר ה-Xperia Z1 Compact, דבר שלא היה נהוג בדגמי המיני של יצרניות מתחרות. השנה חוזרת ומציגה סוני את דגם ה-Xperia Z3 Compact וגם הפעם מראה כי אפשר לספק חומרה איכותית גם במכשיר עם מסך קטן מעט יותר.

Sony Xperia Z3 Compact הוא אמנם דגם בעל מסך קטן יותר מזה של מכשיר הדגל, אך לא מדובר במסך קטן כלל וכלל. המכשיר מגיע עם מסך 4.6 אינץ’ בטכנולוגיית ה-Triluminos של סוני ברזולוציה של 720×1280, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.5GHz המבוסס על ערכת השבבים Qualcomm Snapdragon 801 עם המאיץ הגרפי Adreno 330, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון בגודל 16GB עם אפשרות הרחבה (עד 128GB) וסוללת 2600mAh.

פרט לירושה שקיבל דגם הקומפקט ממכשיר הדגל באלמנטים רבים בצד החומרה, מקבל ה-Xperia Z3 Compact גם חלק מתכונותיו האחרות של ה-Xperia Z3. המכשיר הקומפקטי יספק עמידות בפני אבק ומים בתקן המחמיר IP68 המספק הגנה של עד 1.5 מטרים מתחת לפני המים למשך 30 דקות.

המצלמה הראשית בגב המכשיר משתמשת בחיישן Exmor RS ותספק תמונות באיכות 20.7 מגה-פיקסל, פוקוס אוטומטי, זום דיגיטלי עד פי 8 וצילום ידני ב-ISO 12800 עבור תמונות איכותיות במיוחד בשימוש בסביבה בה ישנה תאורה נמוכה. המצלמה הראשית תאפשר צילום וידאו ב-4K, כאשר המצלמה המשנית בקדמת המכשיר תאפשר צילום תמונות באיכות 2.2MP ווידאו ב-Full HD 1080p.

שילוב יכולות המשחק עם קונסולת הפלייסטיישן 4 מגיעות גם לדגם ה-Xperia Z3 Compact וממש כמו במכשיר הדגל, גם במכשיר זה ניתן יהיה להשתמש כשלוחה של הקונסולה לשם הצגת תוכן, שליטה ואפשרויות משחק בשימוש בשלט ה-Dual Shock 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים