הפאבלט הקמור של סמסונג, Galaxy Note Edge, מקבל תג מחיר גבוה מאד

הכינו את הארנקים: Galaxy Note Edge, הפאבלט בעל המסך הקמור שהציגה סמסונג בברלין, מקבל תג מחיר ברחבי העולם. אם תהיו מעוניינים לאחוז במוצר החדשני כבר בתקופה הקרובה, תיאלצו להיפרד מ-4,000 שקלים לפחות. Galaxy Note 4, זה עם המסך השטוח והמוכר, עלותו נמוכה יותר: כ-3,000 שקלים לפני מסים ועמלות.

הגרמנים היו הראשונים לקבל מידע רשמי על תמחור המכשירים. אתרי המכירות שפתחו את ההזמנות המוקדמות כבר בשבוע שעבר, חשפו תג מחיר די גבוה ל-Galaxy Note Edge, זה עומד על 1000 אירו (כ-4,700 שקלים). לעומת זאת, המכשיר בעל המסך השטוח עלותו בגרמניה 700 אירו (כ-3,290 שקלים) ובארה”ב 826 דולרים (כ-3,016 שקלים). כל המחירים הינם בעבור דגם ה-32GB.

בסין, צפויים המחירים להיות מעט זולים יותר. Galaxy Note Edge, כך על פי עובד של ספקית הסלולר צ’יינה מובייל, יקבל תג מחיר של 7000 יואן (כ-4,160 שקלים). הגרסה הרגילה עלותה 5,399 יואן (כ-3,207 שקלים). שני המכשירים יועלו על מדפיה של הספקית ב-26 באוקטובר, באותו היום בו תתבצע ההשקה בדרום קוריאה, מגרשה הביתי של סמסונג.

כבר בהכרזה ציינה סמסונג שדגם ה-Galaxy Note Edge ייוצר בכמויות מצומצמות בהשוואה ל-Galaxy Note 4. אין זה סוד שבשל מורכבות הייצור, עלותו של המסך הקמור גבוהה יותר מזו של המסך השטוח, ומכאן גם מחירו הגבוה של התוצר הסופי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים