חלומות מפלסטיק: Plastc יאגד את כל כרטיסי האשראי לכדי כרטיס אחד בלבד

בחודש שעבר נכנסה אפל בסערה לתחום התשלומים עם השקתה של פלטפורמת Apple Pay והצליחה לעורר את השוק כולו, שלמעשה נערך מבעוד מועד לקראת כניסתה לעולם זה. בעוד אפל מנסה לגרום לכרטיסי האשראי בצורתם הרגילה להיעלם מהעולם, ישנם כאלו שמאמינים כי אותם כרטיסי פלסטיק לא הולכים להיעלם בקרוב: פיתוח בשם Plastc עתיד לחבר בין שני העולמות ולהציע כרטיס אשראי דיגטלי שיחליף את כל שאר הכרטיסים.

הפיתוח החדש מציע לאגד את כל כרטיסי האשראי אל תוך כרטיס אחד מתקדם ומאובטח. Plastc כולל ממשק הפעלה פשוט הבנוי על מסך מגע מסוג E-Ink שמאפשר מעבר קל ומהיר בין כל הכרטיסים המוגדרים מראש. בעת בחירת סוג הכרטיס הרצוי, יש להקליד קוד בטיחות ולאחר מכן יתנהג Plastc ככרטיס אשראי רגיל לחלוטין – אפשר למשוך באמצעותו כסף, להעבירו במכשירי סליקה ואף להשתמש בו ככרטיס כניסה למקום העבודה.

מאחר שלא מדובר בכרטיס פלסטיק רגיל, Plastc כולל מספר פיתוחים טכנולוגיים שיוכלו לעזור למשתמש בלא מעט מצבים. Plastc, אשר מסונכרן גם עם מכשיר הסמארטפון, ידע להתריע בפני המשתמש כאשר הוא התרחק יתר על המידה מהכרטיס, זאת באמצעות רכיב Bluetooth המצוי בו, כך שניתן יהיה למנוע די בקלות מצב של אובדן. במידה והכרטיס אכן נאבד או נגנב, ניתן יהיה לנעול אותו ואפילו למחוק מרחוק את כל המידע המצוי בו.

[vimeo]http://vimeo.com/108231682[/vimeo]

נכון לעכשיו, Plastc עובד בשיתוף פעולה עם שלושת השחקניות העיקריות בתחום כרטיסי האשראי – ויזה, מאסטרקרד ואמריקן אקספרס. הדבר היחידי שעשוי להעיב על השימוש הוא הצורך להטעין חשמלית את הכרטיס, אם כי לטענת החברה יידרש הדבר פעם אחת בחודש. Plastc זמין ברכישה מוקדמת כבר עכשיו ובמחיר של 155 דולרים (כ-576 שקלים) כאשר ההשקה עתידה להתבצע בקיץ 2015.

להזמנת כרטיס Plastc לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים