הסוף לסינונים: Whatsapp מוסיפה אפשרות מעקב אחר הודעות שנקראו

אפליקציית המסרים המידיים Whatsapp, בבעלותה של פייסבוק, מקבלת אפשרות מעקב חדשה אחר שיחות בין משתמשים. דרך עדכון מהאוויר לגרסה האחרונה של האפליקציה, מוסיפה החברה הצגת מעקב אחר קריאה בפועל של הודעות שהתקבלו מצד נמענים, כך שכעת יכולים המשתמשים לדעת האם ההודעה הועברה, התקבלה ונקראה על-ידי הצד המקבל.

הצגת יכולות המעקב החדשות ממשיכות את הקו של סימון ב-“וי” (V) ומוסיפות כעת צבע כחול להודעות לאחר שנקראו על-ידי הנמענים, הן בשיחות בין יחידים והן דרך קבוצות. להלן הסימונים החדשים אותם תוכלו לראות דרך האפליקציה:

  • הודעה שהועברה והתקבלה בצד השרת תסומן ב-“וי” אפור יחיד
  • הודעה שהתקבלה בצד הנמען תסומן ב-“וי” אפור כפול
  • הודעה שנקראה על-ידי הנמען תסומן ב-“וי” כחול כפול

בתצוגת קבוצות תוכלו לראות כעת אצל מי מהנמענים התקבלה ההודעה ומי מהם קרא אותה בפועל, כאשר המחוונים שיוצגו בקבוצות יהיו אותם מחוונים העוקבים אחר שיחות רגילות. בתמונה מטה תוכלו לראות דוגמה לשיחה קבוצתית בה שניים מהנמענים קראו את ההודעה בפועל ושלושה מהם קיבלו אותה וטרם קראו.

מעקב אחר הודעות בקבוצות Whatsapp
מעקב אחר הודעות בקבוצות Whatsapp

התוספת החדשה מגיעה לבעלי הגרסה האחרונה של אפליקציית Whatsapp, אך אינה דורשת עדכון דרך חנות האפליקציות ותופעל באופן אוטומטי עבור כלל המשתמשים באופן הדרגתי, הן על מכשירים מבוססי iOS, הן על מכשירים מבוססי אנדרואיד והן על מכשירים מבוססי Windows Phone. לחיצה ארוכה על הודעה בחלון השיחה תציג בפני המשתמשים אפשרות לצפות במעקב אחר השתלשלות האירועים, כלומר, תוכלו לראות מתי התקבלה ההודעה על-ידי הנמען ומתי נקראה בפועל.

במכשירים מבוססי אנדרואיד תוכלו לצפות במעקב בלחיצה ארוכה על הודעה בחלון שיחה, אז יופיע סמל של האות “i” בשפה האנגלית בתפריט הנמצא בראש האפליקציה. לחיצה עליו תציג את המעקב אחר ההודעה. במכשירים מבוססי iOS, יש לבצע לחיצה ארוכה על הודעה בתוך חלון שיחה ולבחור באפשרות “מידע”.

Whatsapp-Track-Delivery


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים