BitBite הישראלית תאפשר לכם לעקוב בצורה אוטומטית אחר הרגלי האכילה שלכם

בשנים האחרונות הצליחה הטכנולוגיה לשפר ברמה ניכרת את אורח החיים של האדם הממוצע. עם זאת, ישנה בעיה שעדיין לא הצליחו למצוא עבורה פתרון – בעיית ההשמנה. מחקרים אחרונים מציינים כי ישנם יותר אנשים שמנים מאשר רעבים בעולם וזאת בעקבות אכילת מאכלים לא בריאים או הרגלי תזונה לא טובים. פרויקט מימון המונים ישראלי חדש בשם BitBite חרט על דגלו לשנות את המציאות הקיימת ולהיעזר בטכנולוגיה בכדי לשפר את הרגלי האכילה של בני האדם ברחבי העולם.

BitBite הוא בעצם התקן לביש קטן שמולבש בתוך האוזן – ממש כמו אוזנית Bluetooth רגילה. הייחודיות של BitBite היא ביכולת שלו להקשיב לקול המגיע מחלל הפה בעת האכילה ועל פי אלגוריתמים מתקדמים לזהות ולנתח את הרגלי האכילה של המשתמש. BitBite מסוגל לספור את מספר הארוחות שהמשתמש אכל ביום, את כמות הביסים שהייתה בכל ארוחה, את קצב האכילה בכל ארוחה ועוד.

בכל שלב ניתן גם ליידע את BitBite באמצעות פקודה קולית בדיוק מה אוכלים ובכך לקבל תמונה מקיפה יותר על הרגלי התזונה. בנוסף לכל היכולות האלה, BitBite מתפקדת כאוזניה אלחוטית לכל דבר שבאמצעותה ניתן לבצע שיחות.

לאחר גיבוש המידע ועיבודו באמצעות הכלים שפיתחה החברה, יוצעו למשתמש עצות וטיפים יומיים שמותאמים במיוחד עבור הרגלי האכילה שלו. כך למשל, אם BitBite תגלה כי בדיוק לפני הארוחה אתם רגילים לנשנש מעט, היא תתריע בפניכם, באמצעות עוזרת אישית, כי עדיף לכם להמתין עוד קצת ולאכול ארוחה מסודרת. זהו רק תרחיש אחד מתוך מספר רב של תרחישים קיימים עליהם תתריע BitBite וזאת הודות לעובדה כי בפיתוח לקחו חלק תזונאים ואנשי מקצוע עם שנים רבות של ניסיון בתחום המזון.

כפי שציינו קודם, BitBite כוללת עוזרת אישית וירטואלית שתדע לסייע למשתמש באמצעות מחוות קוליות. בכך מאפשרת BitBite תהליך ניהול ובקרה קל ואינטואטיבי של הרגלי התזונה ומונעת מהמשתמש להזניח או לשכוח את העצות שעליו ליישם. לצד זאת, ועבור מידע מעמיק יותר, BitBite כוללת גם אפליקציה שתעניק תמונה רחבה וכוללת אודות הרגלי התזונה ותציע ניתוחים מעמיקים של המידע האישי שנאסף. BitBite עתידה לתמוך בפלטפורמות שונות של מוצרים לבישים כדוגמת Android Wear וגם השעון החכם של אפל לכשיצא.

ביס אחרי ביס

BitBite נוסדה על ידי איתי גרניט בעקבות בעיה אישית שלה לא הצליח למצוא פתרון – ניהול חכם של הרגלי התזונה שלו. בראיון לגאדג’טי סיפר גרניט כי כאשר החליט להתחיל לעקוב אחר הרגלי התזונה שלו הוא התייאש מהמילוי הידני של המידע ולאחר זמן קצר והבין כי עליו לפתח פתרון טכנולוגי שיאפשר למשתמש לעקוב אחרי הרגלי התזונה שלו בצורה קלה ונוחה.

תהליך הפיתוח של BitBite לקח זמן רב בעקבות המחקר והפיתוח המעמיק שנעשה בשיתוף פעולה עם מומחים בתחום התזונה.

גרניט הוסיף כי תהליך הפיתוח של BitBite לקח זמן רב בעקבות המחקר והפיתוח המעמיק שנעשה בשיתוף פעולה עם מומחים בתחום התזונה. יחדיו הצליחו ללמוד לאפיין את דפוסי האכילה ויתרה מכך, לקחת את המידע הגולמי ולהפיק ממנו עצות פרקטיות שיאפשרו למשתמש לעשות שינוי אמיתי. לבסוף גרניט הדגיש כי מעל הכל BitBite נוצרה על מנת לעזור לאנשים לקיים אורח חיים בריא ושהמטרה היא שאנשים יתחילו לעקוב ולהכיר את הרגלי האכילה שלהם ובכך לשפר את חייהם.

נכון לעכשיו BitBite הצליחה לגייס מעל ל-70 אחוז מיעד הגיוס, שעומד על כ-60 אלף דולר, ולפרויקט מעל ל-20 יום עד שיגיע לסיומו. BitBite מוצעת כעת ברכישה מוקדמת עבור 109 דולר (417 שקל) עבור מספר מוגבל של יחידות כאשר גל ההפצה הראשון צפוי להגיע בחודש יוני 2015.

לעמוד הפרויקט – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים