מכשיר ה-LG Optimus One הושק היום ברשת אורנג’ – אנדרואיד להמונים עכשיו גם בישראל!

חברת LG Mobile נכנסת היום לראשונה לשוק הסמארטפונים בישראל (תודו שזה נשמע קצת מוזר), עם ה-LG Optimus One שהושק היום ברשת אורנג’. ה-Optimus One מבוסס מערכת ההפעלה של גוגל – אנדרואיד בגרסה 2.2, אולם בניגוד לטלפונים חכמים אחרים שהושקו בארץ הוא מיועד לשוק הביניים עם תג מחיר מפתה. גם ברחבי העולם הושק המכשיר במחיר תחרותי עם יחס עלות-תועלת נהדר – אחת מהסיבות העיקריות להצלחתו.

מכשיר ה-Optimus One מגיע עם מפרט טכני הכולל: מעבד 600Mhz עם מאיץ גרפי יעודי, מסך מגע 3.2 אינץ’ ברזולוציית HVGA, מצלמת 3 מגה-פיקסל, GPS, בלוטות’, WiFi, אינטגרציה עם רשתות חברתיות ועוד – המפרט בינוני, אולם המאיץ הגרפי (מסוג Adreno 200) שבמכשיר מציב אותו מעל מקבילים לו בקטגוריה בישראל. לצד תכונות בסיסיות המצופות כיום מכל סמארטפון, נוספו ל-Optimus One גם כמה מתקדמות, בניהן היכולת להשתמש בו כ-Hotspot המאפשר שיתוף אינטרנט סלולרי במצעות WiFi לעד כחמישה מכשירים במקביל.

מחירו של ה-LG Optimus One ברשת אורנג’ עומד על כ-58 ש”ח למשך 36 חודשים, החזר מלא יינתן למשתמשים מעל 98 ש”ח לחודש. תג המחיר שקיבל המכשיר היה שמור עד כה לטלפונים המגיעים ללא מערכות הפעלה חכמות, אולם זהו תחילתו של טרנד חדש הצפוי לצבור תאוצה בשנת 2011 עם מכשירים חכמים רבים המיועדים לשוק הבינוני-נמוך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים