מותג האזניות MYTH נוחת בישראל בשיתוף עם אייל גולן (עדכון: ראיון וידאו)

צילום: גאדג’טי

מותג אזניות הפרימיום MYTH מושק בישראל ביבוא של חברת C-DATA ובשיתוף עם הזמר הישראלי אייל גולן. MYTH הוא אחד ממותגי האזניות החדשים בשוק ומאחוריו עומדים שני ישראלים לשעבר, סאני מלמד וברק מלמד. האזניות פותחו ועוצבו בישראל, אמנם החברה הינה חברה אמריקאית. האזניות של מותג MYTH מתאפיינות באיכות סאונד גבוהה ומודולריות כמותה לא ראינו בקטגוריה, המאפשרת לעצב ולשדרג את האזניות.

המודולריות של אוזניות MYTH היא כנראה הקלף החזק ביותר שלהן מול המתחרות של המותגים הפופולריים בשוק כמו Beats (שנרכשה על ידי אפל). המודלריות מאפשרת התאמה אישית עם היכולת להחליף את צבע הקשת או סוג הרמקולים לפי מצב הרוח וסגנון המוסיקה, וכן בזכות טכנולוגיית Sonic Signature. טכנולוגיה זו מעצימה את הפרסונליזציה באמצעות סריקת הקבצים של המשתמש, קבלת מידע בנוגע לסגנונות המוסיקה המועדפים עליו והמלצה על דגם האוזניות המתאים עבורו.

Myth-Launch-Headphones-2kinds-gadgetycoil

סאני מלמד וברק מלמד, יזמים ובעלי MYTH:

אנו גאים להביא לכל אוהבי המוסיקה בישראל חווית סאונד אישית ומרגשת בסטייל ייחודי ומשתנה שתשרת אותם שנים ארוכות. אנו סמוכים ובטוחים שדרך האוזניות שלנו, הקהל הישראלי יתחבר עוד יותר למה שהוא רגיל לשמוע.

חברת MYTH תשיק בעתיד דגם קשת בלוטות’ שתאפשר חיבור אלחוטי עם מכשירים תומכים. מכיוון שהאזניות מודולריות, לא תצטרכו לרכוש סט חדש, פשוט תוכלו להחליף להן את הקשת הקיימת עם החדשה תומכת בלוטות’ ואז האזניות שלכן יהפכו לאלחוטיות. תהליך החלפת הקשת פשוט מאוד וכל שתצטרכו לעשות זה להבריג את הרמקולים החוצה ואז להבריג אותן לקשת אליה תרצו לעבור.

Myth-Boxאייל גולן אמר היום באירוע ההשקה:

במסגרת הקריירה המוסיקלית שלי נחשפתי למותג האוזניות MYTH, החיבור שלי למותג היה טבעי ומיידי, והחלטתי לחשוף בפני הקהל הישראלי מוצר פרימיום אמיתי שיאפשר לכל חובבי המוסיקה ליהנות מחוויית האזנה ייחודית, איכותית ומלהיבה.

חברת C-DATA תשיק בישראל שני דגמים של אזניות: MYTH Eclipse, דגם אזניות Over Ear המוביל של החברה בעלות של 999 ש”ח. MYTH Genesis דגם אזניות On Ear בעלות של 699 ש”ח.

ראיון בלעדי עם אייל גולן וברק מלמד, מייסד MYTH, על השקת המותג בישראל:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים